وزیر خارجه ایتالیا حزب خودش را به “عدم بلوغ” متهم کرد

اعتمادآنلاین|

این اظهارات لوئیجی دی مایو، وزیر امور خارجه ایتالیا ممکن است نشان از شکاف در گروهی داشته باشد که او زمانی رهبری آن را بر عهده داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این بحث‌های داخلی برای ماریو دراگی، نخست وزیر ایتالیا هم مشکل‌ساز خواهد شد. دراگی روز سه‌شنبه با یک رای‌گیری مهم در پارلمان کشورش مواجه است و برخی از اعضای حزب ۵ ستاره می‌خواهند ارسال تسلیحات بیشتر از ایتالیا به اوکراین را متوقف کنند.

ایتالیا مانند بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا به اوکراین سلاح فرستاده تا از این کشور در برابر روسیه حمایت کند.

دی مایو در بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت ایتالیا باید حافظ ارزش‌های دموکراسی و آزادی باشند و افزود در حالی که همه طرفدار صلح هستند ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه به دنبال جنگ است.

او همچنین گفت که رهبران جنبش پنج ستاره با نفرت به او حمله می‌کنند و برای این دولت مقابل شرکای اروپایی‌اش دردسر درست می‌کنند. دی مایو گفت: این رویکرد نابالغ و خام است که هدف تنش‌آفرینی و بی‌ثباتی درون این دولت است.

پست بعدی

چرا جامعه‌ پزشکی از رئیس‌جمهور دلخور شد؟

د ژوئن 20 , 2022
نقل قولی از رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان واکنش‌های زیادی داشته است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نقل قولی از رییس دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان توسط رئیس‌جمهور با واکنش‌های منفی زیادی از سوی جامعه پزشکی روبه‌رو شده است. در ویدئویی که از صحبت‌های حجت‌الاسلام رئیسی منتشر شده، او می‌گوید:«به رییس دانشگاه علوم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000