حدود ۲.۵میلیون قطعه بلیت جام جهانی ۲۰۲۲ فروخته شده است

اعتمادآنلاین|

در فاصله کمتر از ۱۰۰ روز تا آغاز بزرگ‌ترین رویداد تک‌ورزشی جهان در کشور حاشیه خلیج فارس، در مجموع ۲ میلیون و ۴۵ هزار قطعه بلیت به فروش رفته است.

به گزارش ایرنا، نخستین دوره جام جهانی به میزبانی کشوری عربی از منطقه خاورمیانه، ۲۰ نوامبر سال جاری آغاز خواهد شد و هواداران این ورزش محبوب را از سراسر جهان به تماشا فرامی‌خواند.

در بیانیه منتشر شده توسط فیفا به این موضوع اشاره شده است که در آخرین مرحله بلیت‌فروشی که از ۵ جولای تا ۱۶ آگوست به طول انجامید، بیش از ۵۲۰ هزار قطعه بلیت فروخته شد.

همچنین در این بیانیه به تقاضای قابل توجه بلیت از سوی کشورهای آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی، مکزیک، امارات متحده عربی، فرانسه، آرژانتین، برزیل، آلمان و البته قطر میزبان اشاره شده است.

فیفا در ماه جولای اعلام کرد که یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه بلیت فروخته شده است. براساس اعلام نهاد بین‌المللی اداره‌کننده فوتبال، در مجمو سه میلیون بلیت برای رقابت‌های سال جاری در دسترس هواداران خواهد بود.

بیست‌ودومین دوره رقابت‌های جام جهانی از ۲۰ نوامبر تا ۱۸ دسامبر(۲۹ آبان تا ۲۷ آذرماه ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران در این دوره از رقابت‌ها، در گروه دوم با تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا هم‌قرعه است.

پست بعدی

لوبیا چیتی شاهسوند محلی عمده

ش آگوست 20 , 2022
همچنین این حبوبات را می توان در برندهای مختلفی مانند آذوقه و شاهسوند در حجمهای 900 گرمی و غیره را خریداری کرد. لوبیا چیتی دارای خواص بسیار زیادی است و یکی از علتهای محبوبیت آن نیز همین مورد بوده همچنین این خواصها شامل فیبر، آهن و غیره بوده که برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000