صادرات پرده پانچ تور حریر خاص زیبا

این سوال ممکن است برای بسیاری از شما پیش آید که پرده پانچ از جنس نخ پنبه ضخیم را در چه فضایی می توانید، استفاده کنید برای پاسخ به این سوال باید عرض کنیم تنوع در طرح این پرده باعث شده شما بتوانید در مکانهای مختلفی از آن استفاده کنید.

پرده پانچ خاص یکی از مدلهای پرده پانچ می باشد که به دلیل پیشرفت درصنعت پارچه و خیاطی تولید شده است پرده های پانچ در اتاق خواب، اتاق کودک، سالن پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و غیره قابل استفاده می باشند.‌

پرده های پانچ از مزیتهای زیادی برخوردار هستند، به همین دلیل از پرده پانچ خاص زیبا پرطرفدار محسوب می شوند به عنوان نمونه، ظاهر و طراحی ساده این نوع پرده ها باعث شده نسبت به دیگر پرده ها نصب راحتی داشته باشند که این به نوبه خودش می تواند برای خریدار هزینه ی نصب پرده پانچ را کمتر کند.

پرده های پانچ بیشترین هماهنگی را با دکوراسیون مدرن دارند ولی منظور این نیست که این مدل پرده ها با دیگر دکوراسیونها همخوانی ندارند

زیبایی و شیک بودن این پرده ها به صورتی می باشد، که در فضاهای عمومی مانند هتلها و تالارها هم قابل استفاده می باشند.

 

قیمت پرده پانچ

نرخ مواد اولیه، نیروی انسانی و انرژی خدماتی، اصلی ترین موارد در تعیین قیمت پرده پانچ می باشند و این موارد به طور دقیق مورد نقد و بررسی قرار می گیرند و در نهایت یک نرخ واحد برای این اجناس مشخص می شود.

همانطور که مستحضر هستید در تولید انواع پرده پانچ از مواد اولیه زیادی استفاده شده و هر چقدر که نرخ مواد اولیه و نخ پنبه ضخیم دستخوش تغییر شود، قاعدتا قیمت این اجناس نیز متغیر می گردد و همچنین شما می دانید که در تولید این پرده ها، نیروی کار متعددی فعالیت خواهد داشت و کلیه افراد دخیل در دوخت و دوز این پرده ها نیز باید حقوق دریافت کنند.

در ابتدای هر سال جاری دولت کشور ما یک عدد مشخص را برای حقوق اداره کار مشخص خواهد کرد و پس آن کلیه کارمندان با توجه به عدد در نظر گرفته شده ملزم به دریافت حقوق خواهند بود.

به دلیل محبوبیت خیلی زیاد کالاهایی مانند پرده پانچ، امروزه حجم فروش این محصولات به بالاترین حد ممکن رسیده است و امروزه همگان از مزایای استفاده از انواع و اقسام این اجناس کاملا آگاه شده و می دانند که با خرید و استفاده از پرده پانچ خود را از مزایای متعدد این کالا کاملا بهره مند خواهند ساخت.

فروش و صادرات پرده پانچ  و جدیدترین مدل پرده زبرا به دلیل تعدد نمایندگیهای فروش در سراسر کشور به حد بسیار مطلوبی رسیده و به دلیل تولیدات فوق العاده با کیفیت این کالا در سطح کشور ما، حتی شاهد وجود این محصول در بستر بازار بین الملل نیز می باشیم و در واقع می توان ادعا کرد که از طریق صادرات آن سود مالی خیلی خوبی برای اقتصاد کشور ما به ارمغان می آید.

پردہ پانچ مخمل

لازم به ذکر است که بدانید پردہ ھای پانچ در طرح و در رنگھای بسیار متنوعی تولید شدہ است که مشتریان با توجه به سلیقه خود و نوع چیدمان محیط مورد نظر خود از این مدل پرده زبرا پانچ مخمل استفادہ کنید و با خرید این محصول از کیفیت بی نظیر آن و قیمت  مناسب آن رضایت کامل را خواھید داشت.

پردہ ھای پانچ که جنس مخمل مانندی دارد برای فصل زمستان بسیار مناسب بودہ و مانع از نفوذ سرما به داخل محیط مورد نظر می شود و نا گفته نماند که جنس مقاومی دارد و در برابر نور آفتاب و مواد ھای شویندہ بسیار سازگار بودہ است و عمر بسیار بالایی دارد.

پردہ تأثیر به سزایی در ایجاد انرژی مثبت در محیط می شود که  با استفادہ از آن درعین حال باعث یک ایجاد یک حس خوب و یک انرژی مثبت و خاص تر شدن یک محیط می شود.

این مدل پرده پانچ تور حریر در برابر گرد و خاک مقاوم بودہ و دچار تغییر حالت نخواھد داد و از ھمه مهم تراین که پس از شست و به حالت اولیه خود بر می گردد.

تولید کنندگان از پارچه مرغوب و باکیفیت برای تولیدات خود استفادہ کردہ است که پس از طی بار ھا شست و شو دچار پرز دھی و یا نخ کش شدن نخواھد شد اما این دلیل بر بی احتیاطی نمی باشد و باید در ھنگام نصب و شست و شو مراقبت ھای لازم را انجام دھید.

یکی از محصولات کاربردی و پر فروشی می باشد که امروزہ حجم زیادی تولید شدہ و در بازار عرضه می شوند روفرشی کشدار و پرده ها هستند که دلیل بر با کیفیت بودن ھمه آن ھا نمی باشد اما با این شرایط تولید کنندگان بی نظیر ما انواع پردہ پانچ حریر را با تنوع بسیار بالایی تولید کردہ و برای مشتریان در سراسر کشورعرضه می کند.

پرده پانچ حریر بسیار سبک بودہ و پس از نصب بسیار صاف و منظم روی ریل پردہ قرار می گیرد و این حالت لختی پارچه معروف به حریر می باشد که امروزہ بسیار پر فروش ھستند و حجم زیادی تولید شدہ و به فروش می رسد.

پست بعدی

طبع عرق یونجه مرغ عشق + خواص عرق یونجه چشم

ی آگوست 7 , 2022
یکی از مواردی که بسیار از افراد برای پرنده جفت عروس هلندی مورد استفاده قرار می دهند عرق یونجه است و درواقع  از آن برای آماده سازی قبل از تخم گذاری و از آن در ترکیب با عرق زیره استفاده می شود. این پرنده یکی از پرطرفدار ترین پرندگان است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000