چرا کسی ماشین نمی خرد؟/ بازار خودرو همچنان راکد است

5ff6df89398e6_2021-01-07_13-46 روند افزایش تدریجی قیمت خودرو تحت تاثیر فعالیت های سفته بازانه در بازار خودرو پس از سه روز، دیروز متوقف شد و قیمت خودرو تغییری نکرد.

دیروز قیمت خودرو در حالی روز بدون تغییر را پشت سر گذاشت که در دو سه روز قبل از آن تحت تاثیر اخبار مربوط به عرضه خودرو با قیمت حاشیه بازار و همچنین تغییرات نرخ ارز، قیمت خودرو با افزایش رو به رو شده بود.

روند افزایش تدریجی قیمت خودرو تحت تاثیر فعالیت های سفته بازانه در بازار خودرو پس از سه روز دیروز متوقف شد و قیمت خودرو تغییری نکرد.

با این حال به دلیل بنیادی نبودن این عوامل یعنی عدم تغییر در میزان تقاضای خودرو، قابل پیش بینی بود که این روند بلند مدت نخواهد بود.

همچنین نرخ ارز نیز دیروز یک رفت و برگشت به کانال بالاتر داشت و همین برگشت نشان داد که بازار ارز نیز فعلا استعداد افزایش قیمت را ندارد. همین مساله سیگنالی برای دیگر بازارها از جمله خودرو بود تا روند افزایش قیمت متوقف شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

روشهای مراقبت از پوست در مواقع استفاده طولانی از ماسک

پ ژانویه 7 , 2021
یک متخصص پوست هشدار داد که استفاده از ماسک هرچند می تواند از افراد در برابر بیماری کووید-۱۹ محافظت کند اما ممکن است در برخی، موجب تحریک و حساسیت پوست شود. دکتر "آنا چین" دانشیار بیماریهای پوست از دانشگاه جانز هاپکینز گفت: برخی افراد در اثر استفاده از ماسک و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000