اقدامات ۱۱ ماهه وزارت خارجه در حوزه دیپلماسی اقتصادی، مقابله با پدیده گرد و غبار و …

اعتمادآنلاین|

در این جلسه محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، سمیه رفیعی رئیس کمیته محیط زیست و سایر اعضای کمیسیون، دیدگاه ها و انتظارات خود را در مورد حقابه ایران از هیرمند و ارس، ضرورت مساعی جمعی کشورهای منطقه در مقابله با پدیده گرد و غبار و همچنین پیگیری سیاست کشت فرا سرزمینی مطرح کردند.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در موضوع حقابه ایران از ارس به تشکیل کمیته مشترک آبی ایران و ترکیه برای اولین بار در ماه های گذشته اشاره کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در موضوع حقابه ایران از هیرمند و ارس تاکید کرد: حتی از یک قطره از سهم ملت ایران از حقابه های تاریخی و مرزی نخواهیم گذشت.

وزیر امور خارجه با ارائه گزارشی از صادرات محصولات غیر نفتی کشورمان، از افزایش تلاش های دستگاه دیپلماسی در این رابطه در همکاری مشترک با وزارتخانه های ذیربط از جمله وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

پست بعدی

شهادت فرمانده جهاد اسلامی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه

ج آگوست 5 , 2022
اعتمادآنلاین| ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که منطقه‌ای در نوار غزه، هدف این حمله هوایی قرار گرفته است. به گزارش ایسنا، به نقل از العالم، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در این حمله هوایی، یکی از مواضع جنبش جهاد اسلامی هدف قرار گرفته است. برخی منابع خبری اعلام کردند که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000