قیمت برنج کامفیروزی در شیراز + خرید برنج کامفیروز

برنج کامفیروز از معروف ترین برنج های استان فارس می باشد که قیمت برنج کامفیروز شیراز تحت تاثیر فاکتور های ذکر شده در نوسان است. این برنج از سالیان دراز در مرودشت استان فارس کشت می شد که امروزه به کالای شاخص و برند معروف استان فارس تبدیل شده است.  این محصول به صورت فله و در بسته بندی 5 و 10 کیلویی تولید و به بازر عرضه می شود.

مصرف برنج در ایران به میزان قابل توجهی افزایش یافته و قیمت برنج کامفیروزی در شیراز  و دیگر نقات کشور متفاوت است و از طرفی فشار اقتصادی، تورم و گرانی توان خرید را از مردم گرفته است. همچنین شرایط جوی نامساعدی که مدتی است در فارس حاکم شده، خشکسالی و کم آبی را به دنبال داشته و میزان تولید برنج کاهش یافته است.

عوامل متعددی در قیمت خرید برنج کامفیروز شیراز موثر است من جمله؛ نوسانات بازار ارز، خشکسالی، کاهش میزان تولید سالیانه می باشد. هر کدام از موارد ذکر شده می توانند بر قیمت برنج کامفیروز تاثیر گذار باشند و موجب کاهش و یا افزایش قیمت آن در بازار شود.

علاوه بر این، معیار هایی چون؛ عطر برنج، یکددست بودن، رنگ، خوش پخت بودن و… نیز در قیمت گذاری نهایی برنج به صورت مستقیم موثر است. به همین دلیل هرگز نمی توان قیمت برنج را به صورت ثایت و دقیق اعلام کرد. ارتباط با تامین کنندگان این محصول می تواند شما را در جریان تغییرات قیمت انواع برنج قرار دهد.

 

قیمت برنج کامفیروز

شاید جالب باشد بدانید که استفاده از آب جوشیده شده از این محصول به دلیل دارا بودن نشاسته برای رفع جای جوش بسیار مفید می باشد. این محصول دارای مواد معدنی همچون فیبر، کلسیم، اونواع ویتامین ها و… برخوردار می باشد که برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است البته دقت داشته باشید که استفاده بیش از حد مجاز ممکن است باعث یبوست شود. هچنین برای افرادی که دچار بیماری قند خون هستند بهتر است مصرف کمتری را در برنامه روزانه خود قرار دهند.

کیفیت، یکی دیگر از دلایل بالار فتن و کاهش قیمت برنج کامفیروز می باشد. برنجی که دارای کیفیت باشد از دانه های یک دستی تشکیل شده است و از عطر خوبی برخوردار است. برای این که بتوانید عطر برنج خام را تشخیص دهید مقداری را در کف دستان خود بریزید و با دمیدن میتوانید از نوع اصل آن مطلع شوید.

بسیار مواجه شده اید که در بسیاری از بسته بندی ها نوشته شده است کشت اول و یا کشت دوم و باعث سوال افراد می شود که کدام نوع از آن بهتر است؟ در جواب باید گفت: بر خلاف دیگر محصولات که تازگی آن شرط کیفیت است اما در این مجصول مجزا می باشد و هر چه برنج کهنه تر باشد از مرغوبیت بالا تری هم برخوردار است.

از تفاوت های ویژه آن عبارت اند از:

برنج کشت دوم دارای پخت عالی تر و عطری بی نظیر می باشد دارای دانه های درشت تری بوده اما برنج کشت اول دارای دانه های درشت تر و سالم تری می باشد چرا که کمتر به آن مواد سمی می زنند.

 

خرید برنج کامفیروز

این نوع از عطر فوق العاده ای برخوردار است و می توان گفت طعمی بهتر از برنج های شمالی را دارد به گونه ای که با یک بار استفاده از طرفدار های این محصول می شوید. در خرید خود باید دقت داشته باشید که کیفیت آن اصل یا تقلبی. توجه داشته باشید که نوع اصل آن دارای شکستگی نمی باشد و به صورت یک اندازه می باشد، از بسته بندی مناسبی برخوردار است چرا که در نوع تقلبی آن بسیاری از آفات و حشرات قابل رویت می باش.

بسیار پیشنهاد می شود که برای صرفه جویی از هزینه ها برای خرید برنج کامفیروزی آن را به صورت عمده خریداری کنید.

مصرف اندازه برنج باعث می شود تا از ضعیف شدن حافظه و آلزایمر جلوگیری کند. علاوه بر آن افرادی که دچار اسهال های خونی می باشند می توانند برای درمان خود از برنج استفاده کنند.

بسیاری از ورزشکاران برای انرژی بیشتر و عضله سازی در بدنشان برنج را در مصرف روزانه خود قرار داده اند.

دقت داشته باشید برنج را بیشتر به صورت کته سرو کنید چرا که در این پخت به حفظ مواد معدنی در بدن کمک میکند اما روش آبکش آن باعث می شود که 90 درصد از مواد مغذی آن از بین برود و هیچ فایده ای برای بدن نداشته باشد.

پست بعدی

تذکر کمیسیون اصل نود به معاونان پارلمانی برای سرعت در پاسخگویی

س آگوست 2 , 2022
ایسنا نوشت : سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: تعلل برخی وزارتخانه‌ها در خصوص پاسخگویی به مکاتبات کمیسیون اصل نود بسیار زیاد است که تذکر و توصیه‌های اکید به آنها مبنی بر ضرورت سرعت و دقت در پاسخگویی داده شد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000