آماده باش اعضای ستاد مدیریت بحران البرز

اعتمادآنلاین|

محمدرضا فلاح نژاد افزود: با توجه به هشدار هواشناسی استان البرز از سه شنبه ۱۱ مردادماه تا چهارشنبه ۱۲ مردادماه تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تداوم ناپایداری سطوح میانی جو با شدت کمتر تا روز چهارشنبه در منطقه البرز مرکزی است.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: به طوری که به دلیل فعالیت محلی این امواج ناپایدار در استان البرز به ویژه ارتفاعات بعضی ساعات رگبار پراکنده، رعد و برق، باد، گرد و خاک و کاهش موقت کیفیت هوا در شهرهای استان مورد انتظار است.

فلاح نژاد بیان داشت: روان آب موقت در مسیل های فصلی، کاهش موقت کیفیت هوا در شهرهای استان البرز از اثرات این مخاطره طبیعی است.

وی یادآورشد: اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان های البرز وشهرداران باید ضمن آگاهی از وضعیت جوی اعلام شده، اطلاع رسانی و هشدار به موقع از طریق رسانه های محلی را انجام و آمادگی لازم را به منظور فراهم کردن تمهیدات مورد نیاز به ویژه در مناطق اثر را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز تاکید کرد: همچنین همکاری با نیروهای امدادی، راهداری، امورحمل ونقل جاده ای، پلیس راه، راهور و عوامل مردمی استان در این خصوص مورد انتظار و الزام خواهد بود.

پست بعدی

این امامان جمعه ، منادی اسلام هستند؟!

د آگوست 1 , 2022
پایگاه اطلاع رسانی چندثانیه به نقل از محمد تقی فاضل میبدی نوشت : به نظر شما اگر برخی امامان جمعه در خطبه ها تنها چندآیه و حدیث بخوانند،وسخنان بی پایه نگویند، کافی نیست؟ ازباب نمونه برخی گفته هادر جمعه گذشته.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000