تداوم سامانه‌ بارشی در پایتخت/ کماکان خطر جاری شدن سیلاب وجود دارد

اعتمادآنلاین|

​مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: وضعیت جوی استان تهران براساس نقش‌های پیش‌یابی هواشناسی در روزهای آینده با ادامه فعالیت سامانه بارشی، آسمان در اکثر نواحی به خصوص نیمه شمالی و ارتفاعات در بعضی ساعات نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد با بارش تگرگ و گاهی وزش بادشدید به ویژه در غرب و نیمه جنوبی با خیزش موقت گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فارس، وی گفت: طی مدت فعالیت این سامانه آب گرفتگی معابر و جاری شدن رواناب در مسیل ها و بالاآمدن آب رودخانه‌ها مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه از امروز تا فردا روند کاهش دما و از فردا تا پایان هفته روند تدریجی افزایش دما خواهیم داشت افزود: دمای هوای امروز تهران ۳۴ درجه و فردا به ۳۱ درجه خواهد رسید و در تا آخر یک درجه هر روز افزایش خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین میزان بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه ژئوفیزیک به میزان ۸/۳۵، دماوند ۵/۱۷، شمیرانات ۴/۱۶، مهرآباد ۲/۱۶ و لواسان ۴/۱۱ میلیمتر ثبت شده است.

پست بعدی

باعث تاسف است که فیلم مشترک با عراق نداریم

ش جولای 30 , 2022
اعتمادآنلاین| نشست محمد خزاعی – رئیس سازمان سینمایی کشور – با جمعی از سینماگران و هنرمندان و صنوف سینمایی عراق از جمله سالم شدهان استاد دانشکده هنرهای زیبا (بغداد)، مهدی عباس مورخ سینما، صالح الصحن استاد کارگردانی، نزار شهید الفدعم کارگردان سینما، علاء الذهبی مانیتور، علی حنون کارگردان سینما، سعد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000