حمله توپخانه‌ای ترکیه به مناطق مسکونی در «الرقه» سوریه

اعتمادآنلاین|

نیروهای ترکیه امروز (شنبه) مناطق مسکونی در حومه شمالی الرقه را با توپخانه هدف قرار دادند که در نتیجه آن، خسارت به اموال و دارایی‌های ساکنین وارد شد.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری سانا به نقل از منابع محلی در شمال گزارش داد که نیروهای ترکیه مستقر در نوار مرزی، اطراف روستای اعیوه و جاده بین المللی ام ۴ در حومه شمالی الرقه را با توپخانه سنگین هدف قرار دادند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه چند روز پیش در سخنانی اعلام کرد: منطقه در امتداد ۳۰ کیلومتری مرزهای جنوبی ترکیه، برای ما منطقه امنیتی محسوب می‌شود و نمی‌خواهیم کسی در این منطقه ما را آزار دهد، لذا اقداماتی را در این رابطه اتخاذ کرده‌ایم و عملیات جدیدی را انجام خواهیم داد.

وی افزود: ما هرگز اجازه نمی‌دهیم در مرزهای جنوبی مان گذرگاه‌های تروریستی ایجاد شود و در همین راستا کمربند امنیتی در شمال سوریه را تکمیل خواهیم کرد.

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه نیز اعلام کرده است که دمشق در سطح رسمی و مردمی در برابر هر گونه عملیات نظامی ترکیه در خاک سوریه مقاومت خواهد کرد.

پست بعدی

سفر معاون اجتماعی قوه قضاییه به روسیه

ش جولای 2 , 2022
اعتمادآنلاین| اصغر جهانگیر که به منظور شرکت در دهمین همایش حقوقی بین‌المللی سنت پترزبورگ به روسیه سفر کرده است عصر جمعه با «کنستانتین چویچنکو»، وزیر دادگستری فدراسیون روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از قوه قضاییه، در این دیدار موضوعات مربوط به همکاری دو کشور در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000