مزیت فرش کاشان بافت اکرولیک

تولید کنندگان فرش در حال توسعه محصولات خود هستند تا بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهند. نخ اکریلیک یکی از مصنوعی است که کیفیت بالایی دارد. اکرلیک هیت ست شده نیز به تازگی وارد صنعت فرش شده و با استفاده از دما و بخار آب مستحکم می گردد و از نظر کیفیت و دوام بسیار بالاتر از دیگر الیاف می باشد. مزیت های فرش بافته شده با الیاف اکریلیک بسیار زیاد است و می توان آن را یکی از بهترین فرش های تولیدی دانست. در این مقاله قصد داریم درباره مزیت های فرش کاشان اکرولیک هیت ست شده و نکاتی که باید بدانید صحبت کنیم. پس برای آشنایی بیشتر تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

 فرش اکریلیک چیست؟

شاید در زمان خرید فرش برای شما هم سوال باشد که فرش خوب چیست؟ و حتما از افراد زیادی شنیده اید که فرش اکریلیک یکی از بهترین فرش های تولید کارخانه های کاشان می باشد.

در حال حاضر بهترین فرش موجود در بازار فرش کاشان، فرش اکریلیک است. پیش از شورع بحث، توضیح کوتاهی درباره واژه اکریلیک داریم. کلمه اکریلیک معادل Acrylic است، که به صورت آکرولیک یا آکریلیک نیز تلفظ می شود. اما تلفظ درست آن واژه اکریلیک است.

الیاف اکریلیک نوعی الیاف مصنوعی است که از مواد نفتی تهیه می شود. نخ اکریلیک از پلیمری با نام پلی اکریلو نیترل تهیه می شود. اما عمده مواد اکریلیک در صنعت فرش ماشینی کاشان از دیگر کشورها وارد می شوند. به همین علت، قیمت تمام شده این فرش به قیمت ارز وابسته است و با نوسانات نرخ ارز دچار نوسان می گردد.

ویژگی های نخ اکریلیک

در این بخش ویژگی های الیاف فرش اکریلیک را بیان می کنیم:

  • سبک وزنی: الیاف اکریلیک وزن سبکی دارند و شبیه نخ های پشمی می باشند.
  • گرما و حرارت: نخ اکریلیک گرم است، بنابراین برای بافت فرش ماشینی گزینه بسیار مناسبی است.
  • قیمت ارزان: با اینکه اکریلیک شباهت زیادی به پنبه و پشم دارد، اما از نوع مصنوعی است، قیمت بسیار پائین تری نسبت به الیاف طبیعی دارد.
  • رنگ پذیری بالا: قابلیت رنگ پذیری نخ اکریلیک بسیار بالاست و رنگ های این الیاف طول عمر بالایی دارند و در مقابل شستشو مقاومت دارند.
  • مقاومت در برابر حرارت: الیاف اکریلیک در قیاس با الیاف بی سی اف و پلی استر مقاومت بیشتری در مقابل حرارت دارند. اگر اشیاء داغ به مدت کوتاه روی آن بماند، به راحتی دچار سوختگی نمی شود.
  • بازگشت پذیری بالا: منظور از بازگشت پذیری، یعنی اگر وسیله سنگینی (مثل میز یا پایه های مبل)  روی فرش قرار بگیرد، پس از جابجایی وسیله از روی فرش، رد وسیله به سرعت محو می شود. و الیاف فرش به حالت قبلی باز می گردد و فرش دچار فرورفتگی نمی گرد.
  • انتقال حرارت پائین: فرش اکریلیک گرمی و سردی زمین را به راحتی به سوی فرش منتقل نمی کند.

فرش ماشینی کاشان با الیاف اکریلیک

فرش اکریلیک یک فرش ماشینی با کیفیت است که مزایای زیادی دارد. برای مثال، الیاف اکریلیک ضد حساسیت و آلرژی است که باعث شده افراد حساس بدون نگرانی از آن برای فرش منزل و فرش کودک خریداری کنند.

قابلیت رنگ پذیری بالای این فرش نیز باعث می شود تا تنوع گسترده ای از نظر رنگ بندی در فرش ماشینی اکریلیک وجود داشته باشد. شستشوی بسیار آسان فرش اکریلیک و حمل و نقل آسان آن باعث می شود تا بتوان این فرش را در حیاط خانه و بدون هیچ نگرانی بشویید. البته ابعاد فرش اکریلیک بعد از شستشو، تغییری نکرده و به اصطلاح آب نمی رود.

فرش اکریلیک مقاومت بالایی در برابر گرمای زیاد، نور خورشید، چربی و مواد شیمیایی دارد. به طوری که تحمل گرمای یک اتوی داغ یا یک قابلمه داغ را تا 5 دقیقه دارد و این کیفیت بی نظیر اکریلیک را ثابت می کند. معمولا فرش های پلی استر پس از مدتی پاخوردگی، دچار ساییدگی می شوند اما در فرش اکریلیک هیچ ساییدگی اتفاق نمی افتد. همچنین در مکان های پر رفت  آمد که پاخور بالایی دارد نیز ظاهر خود را حفظ می کند. به همین دلیل محبوبیت زیادی در بین خریداران دارد.

مزیت های فرش کاشان بافته شده با الیاف اکرولیک

1. یکی از مزیت های فرش ماشینی آکریلیک، این است که پس از شستشوی مکرر رنگ رفتگی ندارد یا مقدار بسیار ناچیزی است.

2. به دلیل کیفیت بالای نخ این فرش، دارای مقاومت بسیار بالا و دوام زیادی است.

3. فرش اکریلیک در برابر آلودگی ها و انواع کثیفی مقاومت بیشتری به نسبت دیگر الیاف دارد.

4. فرش های اکریلیک مقاومت بسیار بالا دارند و باعث می شود کمتر پاره شده و شکل خود را از دست دهند.

5. این فرش ها ضد حساسیت هستند، چون دارای پرز دهی بسیار ناچیزی می باشند. این حالت باعث می شود خانه شما همیشه تمیز و مرتب باشد.

6. فرش های لکریلیک در انواع تراکم و شانه تولید می شوند. و در این تنوع شانه و تراکم بسیار پرتر و حجیم تر به نظر می رسند.

7. با دست کیشدن روی فرش اکریلیک حس بسیار خوبی به شما منتقل می شود که به دلیل نرمی الیاف مورد استفاده است. این خود یکی از دلایلی است که افرادی زیادی برای استراحت و نشستن روی فرش ماشینی، فرش اکریلیک را انتخاب می کنند، چون در زمان استراحت روی آن حس خوبی و آرامشی خواهید داشت.

8. نقشه فرش اکریلیک، بیشتر از نقوش فرش های دیگر خودنمایی می کند و باعث زیبایی فضای خانه شما می گردد.

9. سر نخ های فرش های اکریلیک هیت ست شده به صورت دانه اناری است که باعث مشخص تر شدن و جلوه بیشتر فرش می شود.

باید این را بدانید که الیاف اکریلیک هیت ست شده نسبت به اکریلیک بسیار نرم تر و زیبا تر بوده و رنگ فرش در آن بیشتر خودنمایی می کنند. می توان گفت که فرش ماشینی آکریلیک هیت ست شده بسیار زیباتر از بقیه فرش ها، رنگ های خود را جلوه می دهد. اگر افراد یا کودک در خانه  دارید که به پرز فرش آلرژی و حساسیت دارند، توصیه می کنیم حتما فرش اکریلیک هیت ست شده خریداری کنید تا برای برایشان مشکلی پیش نیاید.

از کجا فرش کاشان اکریلیک هیت ست شده بخرم؟

امروز فرش های زیادی در بازار موجود است که از نخ اکریلیک هیت ست شد در بافت آن ها استفاده شده باشد. اگرچه نخ هیت ست تاثیر زیادی در کیفیت فرش دارد، اما عوامل دیگری نیز بر کیفیت پایانی فرش موثر است. جهت اطمینان از خرید درجه یک بهتر است سراغ تولیدکنندگان معتبر بروید. فروشگاه فرش کوروش یکی از فروشگاه های فرش معتبر است که انواع فرش ماشینی کاشان تولید شده با نخ اکریلیک هیت ست شده در مستقیما از کارخانه به مشتریان عزیز عرضه می کند.

کلیه فرش های ‌ 1200 شانه، 1000 شانه و 700 شانه فرش کوروش با نخ اکرلیک هیت ست شده تولید می شود. همانطور که گفته شد، به دلیل کاهش پرزدهی و دیگر مزایای فرش های بافته شده با نخ اکریلیک، این شرکت کلیه فرش های تولید خود را با استفاده از نخ اکرلیک هیت ست شده بافته است

 فرش 1200 شانه کاشان

قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته اکرولیک از فرش های استفاده شده از نخ دیگر بالاتر هست ولی کیفیت بسیار بالاتری نیز دارد قیمت فرش 12 متری اکرولیک در تمام تراکم ها از همان تراکم با نخ دیگر بالاتر است

درمورد فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان بیشتر بدانیم -فرش ۱۲۰۰ شانه ریز بافت ترین فرش ماشینی که شباهت بسیار بالای به فرش دستباف دارد بخاطر همین معروف به فرش ماشینی دستبافگونه میباشد  . شباهت فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان به فرش دستباف تبریز و فرش دستباف کاشان باعث معروفیت فرش ۱۲۰۰ شانه شده قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ گل برجسته با تمام شباهت های ان به فرش دستباف از قیمت مناسب تری نسبت به فرش دستباف برخوردار است

فروشگاه فرش کاشان برای راحتی خریداران خود اقدام به راه اندازی وبسایت خرید انواع فرش ماشینی درجه یک نموده که این امکان را به افراد، در سراسر کشور، می دهد تا بدون دغدغه و مشکل در تمامی ساعات شبانه روز بتوانند فرش مورد نیاز خود را خریداری و درب منزل تحویل بگیرند. با مراجعه به وبسایت www.carpet-kashan.ir می توانید انواع فرش کاشان در طرح و رنگ متنوع را مشاهده و بهترین فرش را برای دکوراسیون منزل خود خریداری نمایید. تمامی فرش های این مجموعه با قیمت کارخانه و ارزان تر از بازار فرش عرضه می شود که باعث شده تا خانواده های زیادی برای خرید از این مجموعه ترغیب شوند.

کلام آخر

در این مطلب در مورد مزیت های فرش اکریلیک کاشان صحبت شد. کارخانه فرش کاشان یکی از تولید کننده انواع فرش ماشینی درجه یک با قیمت ارزان است که تمام محصولات خود را به صورت مستقیم از کارخانه به مشتریان عرضه می کند. به دلیل خرید مستقیم فرش از کارخانه، قیمت فرش در حدود ۲۰ تا ۳۰ ٪ پایین تر از بازار فرش است که خریدی بسیار مقرون به صرفه و مناسب برای شما عزیزان خواهد بود. همچنین قابل ذکر است که تمامی تولیدات این مجموعه دارای ضمانت نامه ۵ ساله کیفیت می باشند. فرش کوروش با سابقه زیاد در فروش اینترنتی انواع فرش کاشان باکیفیت و با قیمت ارزان این اطمینان را به مشتریان می دهد که سفارشات آنها را با بهترین شیوه بسته بندی و بدون آسیب به خریداران تحویل دهد.

پست بعدی

قیمت روز برنج، گوشت و مرغ در بازار / یک وعده غذایی چقدر هزینه دارد؟ + جدول قیمت

س جولای 26 , 2022
اقتصاد نیوز نوشت: بررسی های میدانی نشان می‌دهند که خرید مردم در بسیاری از کالاها از جمله برنج و گوشت کاهش یافته است. در این گزارش به قیمت کالاهای اساسی در بازار پرداختیم.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000