سیل در چالوس ۳ فوتی برجای گذاشت

اعتمادآنلاین|

محمدی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از پیدا شدن سه جنازه در جریان سیل اخیر در چالوس خبر داد و اظهار کرد: مسیر ۱۰ روستا به دلیل آورده در محور فرعی ناتر دلیر شهرستان چالوس مسدود و روستای واسکول در محاصره سیلاب است و تاکنون سه جنازه پیدا شد.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه جاده دلیر روستای فولادکلا ۳۰ نفر در محاصره سیل و دو نفر داخل رودخانه افتادند،گفت: در شهرستان چالوس مسیر کندوان با گل ولای آسیب دیده و مشکل برای تردد خودرو مسافران وجود دارد.

محمدی با بیان اینکه برق محور اصلی پل اوشن تا همسفر شامل روستا‌های ساتر، مکارود و سایت ایرانسل قطع است، افزود: اتفاقات شبکه توزیع برق غرب در حال فعالیت است

سرپرست مدیریت بحران مازندران گفت: در شهرستان کلاردشت تنها در بحث آب شری به دلیل گل آلود بودن آب و جلوگیری از آسیب رساندن به تصفیه خانه از مدار خارج شده و آب‌رسانی به مردم با سه دستگاه تانکر در حال انجام است.

وی افزود: در شهرستان تنکابن هم تخریب دیواره محور مسیر سه هزار گزارش شده است، همچنین آب گرفتگی حیاط منازل منطقه و همچنین در این آبگرفتگی دو ساختمان در حاشیه رودخانه اتفاق افتاده که یک ساختمان به دلیل آسیب زیاد سیلاب بخشی از آن تخریب گردید.

محمدی ادامه داد: در شهرستان نور، محور کلیک به کمرود به دلیل آورده و ریزش آوار مسدود شده بود که ساعت ۳ بامداد بازگشایی شد. همچنین محور مچ به یالرود مسیر مسدود شده بود که با تلاش نیرو‌های امدادی بازگشایی شد.اما در این مدت یک دستگاه پل هم تخریب شد.

پست بعدی

استیضاح‌ها بازی سیاسی است/ اضافه کردن یک وزیر و وزارت‌خانه دیگر، مسائل را حل نمی‌کند

ج جولای 29 , 2022
اعتمادآنلاین| مهرداد ویس‌کرمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در رابطه با تفکیک و جداسازی برخی وزارت‌خانه‌ها، گفت: همانطور که می‌دانید پیش از این، موضوع تفکیک وزارت راه و شهرسازی و همچنین جداسازی وزارت بازرگانی یک بار دیگر در همین مجلس پیشنهاد داده شد و به صحن آمد، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000