رییس اتلتیکو: جذب رونالدو غیرممکن است

اعتمادآنلاین|

رییس باشگاه اتلتیکو مادرید به احتمال جذب کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد و چنین انتقالی را غیرممکن دانست.

به گزارش ایسنا، از اتلتیکو مادرید به عنوان یکی از مشتریان کریستیانو رونالدو سخن به میان می‌آید.

این مهاجم پرتغالی از وضعیت خود در شیاطین سرخ راضی نیست و به همین خاطر قصد دارد که در تابستان از تیم جدا شد تا بتواند در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رود.

رییس باشگاه اتلتیکو مادرید به احتمال جذب کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد. انریکه سرزو گفت: نمی‌دانم چه کسی این داستان را سرهم کرده است با این حال باید بگویم که جذب کریستیانو رونالدو غیرممکن است.

رونالدو فصل بسیار خوبی را با منچستریونایتد پشت سرگذاشت و عنوان بهترین بازیکن و بهترین گلزن تیم را به دست آورد با این حال نتایج ناامید کننده منچستر یونایتد باعث شده است تا او به جدایی ابراز علاقه نشان دهد.

البته اریک تن هاخ، سرمربی جدید یونایتد چندین بار اعلام کرده است که به رونالدو نیاز دارد و اجازه جدایی را به او نخواهد داد.

رونالدو در اردوی تابستانی شیاطین سرخ در تایلند و استرالیا شرکت نکرد و همین موضوع گمانه‌زنی‌ها را درباره جدایی او شدت بخشید البته او روز گذشته به شهر منچستر بازگشت و بعد از تمرین با تیم جلسه‌ای را با تن هاخ در حضور فرگوسن برگزار کرد که هنوز نتیجه آن اعلام نشده است.

رسانه‌های اسپانیایی پیش از این نوشتند که باشگاه اتلتیکو مادرید برای جذب رونالدو حاضر است که گریزمان را بفروشد که این هم با واکنش رییس باشگاه همراه شد.

سرزو گفت: تا جایی که من می‌دانم چنین چیزی درست نیست. اگر شایعات ادامه داشته باشد یعنی این که خبری وجود دارد اما چنین چیزی درست نیست و گریزمان در تیم باقی خواهد ماند. ما تیم خوبی به همراه یک مربی بزرگ داریم و خود را آماده یک فصل خوب کرده‌ایم.

پست بعدی

تحقق از سرگیری سفرهای عمره منوط به حمایت کنسولی از زائران کشورمان است

چ جولای 27 , 2022
اعتمادآنلاین| سیدصادق حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت شب گذشته از فرودگاه مدینه، وارد ایستگاه پروازی تهران شد. به گزارش فارس، حسینی درباره حج تمتع امسال اظهار کرد: حج تمتع امسال را با چهار شعار عزت، کرامت، امنیت و سلامت زائران آغاز کردیم و در همه مراحل حج این شعارها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000