همه چیز درباره‌ی مصوبه‌ی اروپا علیه سپاه و جمهوری اسلامی

همه چیز درباره‌ی مصوبه‌ی اروپا علیه سپاه و جمهوری اسلامی  کد خبر: 592316 | ۱۴۰۱/۱۰/۲۹ ۱۷:۳۹:۵۴ اعتمادآنلاین |

۱. پارلمان اروپا امروز پنج‌شنبه، ۲۹دی، در قطع‌نامه‌ای از اعضای اتحادیه اروپا خواست با افزایش حمایت از معترضان در ایران، سپاه پاسداران و تمامی نیروهای وابسته‌اش – شامل بسیج و سپاه قدس- را در فهرست سازمان‌های تروریستی این اتحادیه بگنجاند
آن‌ها همچنین در این سند خواسته‌اند که هرگونه رابطه مالی و اقتصادی با شرکت‌های سپاه یا افراد وابسته به این نهاد قطع شود.

۲. در این قطع‌نامه از اتحادیه اروپا خواسته شده برخی مقامات را «از جمله رهبرمعظم انقلاب، ابراهیم رئیسی، دادستان کل کشور، و ۲۲۷ نماینده مجلسی که اعدام‌ها را تشویق کرده بودند» تحریم کند.بنیاد مستضعفان و بنیاد شهید و امور جانبازان دو نهادی هستند که در قطعنامه پارلمان اروپا نام‌شان به عنوان نمونه‌هایی از نهادهایی که باید تحریم شوند، درج شده است.
۳. مقام‌های اروپایی همچنین از مقام‌های ایرانی خواسته‌اند به نقض‌ حقوق بشر، اعدام معترضان و سرکوب مخالفان پایان دهد.

۴. نمایندگان پارلمان اروپا همچنین از اقدام شورای حقوق بشر سازمان ملل برای تشکیل یک گروه ویژه حقیقت‌یابی در ارتباط با سطح سرکوب معترضان در ایران، استقبال کرده‌اند و از جمهوری اسلامی ایران خواسته‌اند که با این شورا همکاری کند.

پست بعدی

خبر جدید میرکاظمی درباره حقوق بازنشستگان در سال آینده/ سهمیه وام ازدواج کم می شود؟

پ ژانویه 19 , 2023
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: حدود ۳۳۰ همت برای پرداخت حقوق صندوق‌های بازنشستگی لشکری و کشوری در سال آینده در نظر گرفته شده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید مسعود میرکاظمی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: حدود ۳۳۰ همت پرداخت حقوق صندوق‌های بازنشستگی لشکری و کشوری در سال آینده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000