گفت‌وگوی ضدایرانی لاپید و جانسون

اعتمادآنلاین|

دفتر نخست‌وزیری انگلیس از تماس تلفنی این دو نخست وزیر که جایگاهشان در صحنه سیاسی متزلزل است، خبر داد و به شرح جزئیات گفتگوی آنها پرداخت.

به گزارش برنا، براساس این گزارش جانسون و لاپید درباره ایران گفتگو کردند و درمورد جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای، ادعایی که بارها توسط مقام‌های تهران رد شده، به توافق رسیدند. جانسون در این تماس تلفنی به ادامه فعالیت انگلیس در زمینه "ترغیب ایران" برای قبول توافق روی میز و بازگشت به برجامی که اروپایی‌ها از جمله خود لندن برای نجات آن هیچ اقدامی را صورت ندادند، اشاره کرد.

بنا بر اعلام دفتر نخست وزیری انگلیس، دو طرف همچنین به مساله جنگ اوکراین پرداخته و بر حمایت از مردم اوکراین تاکید کردند.

مقام‌های اروپایی به همراه متحدان آمریکایی خود در بازی مقصرنمایی اصرار دارند که ایران را عامل تعلل در رسیدن به توافق نهایی و شکست احتمالی مذاکرات و رسیدن به یک توافق نشان بدهند درحالیکه تهران خواسته های خود را براساس توافق سال ۹۴ و تجربه نقض عهد طرف‌ غربی تنظیم کرده است.

پست بعدی

پیام اطمینان بخش مسکو به تل‌آویو

چ جولای 27 , 2022
اعتمادآنلاین| رسانه‌های عبری زبان از گفت‌وگوهای دیپلماتیک و محرمانه میان مسکو و تل‌آویو با هدف حل و فصل بحران شکل گرفته میان آنها پس از تصمیم روسیه درباره "آژانس یهود" پرده برداشتند. به گزارش دنیای اقتصاد، "وای‌نت"، وبگاه روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که گفت‌وگوهای دیپلماتیکی میان مسکو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000