مجتبی عابدینی به دنبال برملا کردن پشت پرده‌ها در رشته المپیکی

اعتمادآنلاین|

مجتبی عابدینی قهرمان شمشیربازی و پرافتخارترین شمشیرباز ایران متنی را در خصوص شرایط این روزهای این رشته المپیکی منتشر کرد که در زیر می‌خوانید:

​به گزارش فارس، «من سالیان سال که به عنوان شمشیرباز و ملی پوش تیم اسلحه سابر و به عنوان یک ورزشکار سرگرم مبارزه برای اعتلای نام ایران در میادین بین المللی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی بودم سرم به کار خودم بود و به عنوان یک ورزشکار ملی خبری از آنچه در فدراسیون شمشیربازی و پشت پرده آن می گذرد نداشتم و تمام هوش و حواسم سرگرم اعتلای نام ایران عزیز و اعتلای رشته‌ای بود که عمر و جان و جوانی‌ام را در آن گذراندم.

حالا که مدت مدیدی است کنار گود نشستم یا به نوعی کنارم گذاشتند، تماس هایی از سوی مردم عزیز ایران، اهالی شمشیربازی، خانواده‌ها و پدران و مادرانی که با هزاران امید و آرزو فرزندان و جگر گوشه‌های خود را به این رشته می‌آورند، گرفته می‌شود و خیلی از آنها می‌گویند آقای عابدینی! ما به عشق شما و به خاطر اینکه روزی فرزندان ما ادامه دهنده راه شما در این رشته باشند و افتخار آفرینی‌هایی که پرچمدارش شما بودید، تداوم داشته باشد به این رشته روی آوردیم، اما خبر نداشتیم در این فدراسیون و این رشته و پرپشت پرده آن چه خبر است.

همین جا باید به همه این عزیزان و پدران و مادران گرامی بگویم من هم مانند شما خبر نداشتم که در پشت پرده چه می‌گذرد و چه اتفاقاتی در پس پرده رخ می‌دهد. حالا به تدریج در جریان امور و پشت پرده ماجرا قرار گرفته‌ام. نمی‌دانستم زمانی که ما سرگرم عرق ریختن بر روی پیست و ضربه خوردن و زخمی شدن و کبود شدن بدنمان از ضربات شمشیر حریفان‌مان برای اعتلای نام ایران و ایرانی بودیم چه کسانی از این نمد برای خود چه کلاه هایی دوخته بودند.

حالا که به تدریج در جریان امور و پس پرده ماجرا قرار گرفته ام قصد دارم به سهم خود وارد گود شده و همانطور که تا دیروز برای اعتلای این رشته بر روی پیست جنگیدم این بار برای اصلاح امور و بازگشت شمشیربازی به مسیر درست و صحیح وسالم آن وارد گود شوم و بجنگم. چشم امید من به یاری همه شمایی است که مانند بنده عمر و جان و جوانی خویش را دراین رشته گذاشته آید. یا علی»

پست بعدی

هشدار نارنجی در پایتخت/مردم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند

د جولای 25 , 2022
اعتمادآنلاین| حامد یزدی مهر عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی همرفتی و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و نفوذ گرد و غبار در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: براساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000