تیر خلاص یحیی به شهرخودرو/ خداحافظی مشهد با لیگ برتر

اعتمادآنلاین|

پرسپولیس و شهر خودرو امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس با این نتیجه ۵۷ امتیازی شد تا با توجه به شکست سپاهان مقابل فولاد، در صورتی که کمیته انضباطی رای به پیروزی پرسپولیس در دیدار نیمه‌کاره مقابل تراکتور بدهد، عنوان نایب قهرمانی سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ بیست و یکم قطعی شده باشد.

همچنین شهر خودرو با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند تا یک هفته مانده به پایان لیگ بیست و یکم، سقوطش به لیگ دسته یک قطعی شود.

نیمه نخست

شهر خودرو از همان ابتدای بازی، نمایش تدافعی‌ای داشت و با دادن مالکیت توپ به پرسپولیس، چشم به استفاده از ضد حملات بود. قعرنشین لیگ بیست و یکم که محکوم به برد در این دیدار است، تا دقیقه ۲۴ دفاع تیمی خوبی مقابل پرسپولیس انجام داد و اجازه نداد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی موقعیت خطرناکی ایجاد کند.

با این حال در دقیقه ۲۴، پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی در سمت راست شد تا رامین رضاییان یکی از ارسال‌های گل‌سازش را روی دروازه شهر خودرو انجام دهد تا علی نعمتی، مدافع گل‌زن این روزهای پرسپولیس، ضربه سرش را به سمت دروازه شهر خودرو بزند. البته ضربه نعمتی در میانه راه به مدافع شهر خودرو برخورد کرد و در ادامه بهزادی، دروازه‌بان شهر خودرو در حرکتی عجیب نتوانست مانع از گل‌شدن توپ شود تا گل اول بازی به ثمر برسد.

پس از این گل شهر خودرو کمی جلو کشید اما آنچنان توان نزدیک شدن به دروازه پرسپولیس را نداشت و به جز چند ضربه کم‌جان، نتوانست موقعیت خطرناک دیگری ایجاد کند. پرسپولیس هم در ۱۰ دقیقه پایانی بازی، یکی، دو موقعیت نسبتا خوب به دست آورد اما نتوانست از آن استفاده کند.

نیمه دوم

شهر خودرو که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، در نیمه دوم جلو کشید و به همین دلیل، بازی به شکل زیباتری در نیمه دوم پیگیری شد. اولین موقعیت خطرناک این بازی توسط شهر خودرو در دقیقه ۵۱ ایجاد شد که واکنش حامد لک مانع از باز شدن دروازه پرسپولیس شد.

چند دقیقه بعد، پرسپولیس روی ضربه ایستگاهی رامین رضاییان می‌توانست به گل برسد اما شوت او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. شهر خودرو بلافاصله پس از این موقعیت صاحب یک ضد حمله شد که نهایت استفاده را از آن کرد و بازی را در دقیقه ۵۴ به تساوی کشید. در این صحنه ضد حمله تاکتیکی شهر خودرو منجر به پاس عرضی به رضازاده شد که شوت دقیق او به زیبایی دروازه پرسپولیس را باز کرد.

با این گل امیدها به تیم شهر خودرو بازگشت تا بتوانند بازی را ببرند و در لیگ برتر بمانند اما این امید بیشتر از پنج دقیقه دوام نیاورد و پرسپولیس دوباره پیش افتاد. مهدی ترابی در دقیقه ۵۹ به روی محوطه جریمه شهر خودرو ارسالی انجام داد که از بالای سر همه عبور کرد اما کمال کامیابی‌نیا خودش را به توپ رساند و با پاس کات بک، سیامک نعمتی را در موقعیت عالی گل‌زنی قرار داد تا او دروازه شهر خودرو را باز کند.

شاگردان داود سید عباسی که نمایش قابل قبولی مقابل پرسپولیسی‌ها داشتند، روحیه‌شان را پس از دریافت گل دوم از دست ندادند و موقعیت‌های خوبی روی دروازه حامد لک ایجاد کردند اما بی‌دقتی و درخشش لک مانع از گل‌زنی شهر خودرو شد. این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رامین رضاییان، علی شجاعی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، احسان پهلوان (امید عالیشاه، دقیقه ۷۷)، سیامک نعمتی و مهدی عبدی (تمیروف، دقیقه ۷۷).

ترکیب شهر خودرو: یوسف بهزادی، محمد ابراهیم رضازاده، محمد حسین حیدری، مجتبی بیژن (رحمان جعفری، دقیقه ۶۲)، محمد محمدزاده (رئوفی منش، دقیقه ۳۶)، محسن ربیع‌خواه (ابوذر صفرزاده، دقیقه ۶۲)، مسعود زائر کاظمین، فردین رابط، امیرحسین نعمتی، مرتضی حسین زاده و محمدرضا فلاحیان.

پست بعدی

رژیم صهیونیستی در توهم قدرت به سر می‌برد

ی مه 29 , 2022
اعتمادآنلاین| دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از ایستادگی و مقابله مردم فلسطین با شهرک‌نشینان صهیونیست و نظامیان رژیم موقت صهیونیستی تمجید کرد. ​به گزارش فارس، شبکه خبری المسیره به نقل از انصارالله گزارش داد: «به شدت، اقدامات تنش‌زای نیروهای دشمن [صهیونیستی] و گروههای شهرک‌نشین در قدس اشغالی و زیر پا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000