پیام صادق خرازی به‌مناسبت هفتمین مجمع حزب ندا و انتخاب دبیر کل جدید

اعتمادآنلاین|

دبیرکل سابق حزب ندای ایرانیان در پیامی به مناسبت هفتمین مجمع عمومی سراسری این حزب، رمز ماندگاری را خدمت به مردم دانست و خطاب به اعضای حزب ندا نوشت: آنچه برای شما می‌ماند، مطالبه‌گری منطقی و آرام حقوق بنیادین مردم ایران بر حسب قانون اساسی و شرع مقدس است.

​به گزارش فارس، در این پیام آمده است: اکنون پس از هشت سال تلاش و تکاپوی سیاسی، اینکه حزب ندای ایرانیان با برگزاری کنگره هفتم، مسیر و راه و خط مشی ترسیم شده در اساسنامه و اصول خود را دنبال کند، جای تبریک به همه اعضای محترم حزب در سراسر کشور دارد که در روزگار فلک‌زده سیاست، در اوج تنهایی و مهجوری، مشتاقانه به سوی افق امید می‌نگرند و مبانی و اصول و حقوق ملت را مطالبه می‌کنند.

وی رمز ماندگاری حزبش را، خدمتگذاری به مردم دانست و نوشت: آنچه برای شما نداییان می‌ماند، مطالبه‌گری منطقی و آرام حقوق بنیادین مردم ایران بر حسب قانون اساسی و شرع مقدس است. خدمتگزار ملک و ملت باشید تا بمانید. رمز ماندگاری و نیکنامی‌تان در نوکری و خدمت و خادمیت این مردم نستوه و بزرگوار است.

صادق خرازی که دو هفته پیش از حزب ندای ایرانیان استفعا داد، در پیام خود انتخاب مجید فراهانی به عنوان رئیس شورای مرکزی و دبیرکلی جناب سید شهاب‌الدین طباطبایی را تبریک گفت و‌ تاکید کرد: امیدوارم متحد و با هم بمانید. وحدت و همت و تلاش شما باعث دلگرمی همگان و مایه افتخار دوستداران و علاقمندان و تحقق آرمان‌های ندایی شما در آینده خواهد بود.

پست بعدی

دامن روسی ، کار دست مدیر وزارت ارتباطات داد؟ / برکتاری ضربتی سالم

ی جولای 24 , 2022
شرق نوشت : وزیر ارتباطات در حکمی، مصطفی اشرف را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات» منصوب کرد. پیش از این مهدی سالم، مسئولیت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه را بر عهده داشت.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000