ذوب آهن هم از پرسپولیس شکایت کرد

اعتمادآنلاین|

باشگاه ذوب‌ آهن چند هفته‌ای است که به دلیل جذب سینا اسد بیگی توسط پرسپولیس با این باشگاه وارد کش مکش حقوقی و رسانه‌ای شده است و مسئولان دو باشگاه هرکدام در مصاحبه‌هایی خودشان را در خصوص پرونده این بازیکن محق می‌دانند.

به گزارش خبرورزشی، ذوبی‌ها عقیده دارند اسد بیگی تحت قرارداد آنها بوده و پیوستنش به پرسپولیس و بازی در ترکیب این تیم غیرقانونی است و هفته قبل صحبت‌هایی انجام شد مبنی بر اینکه در انتظار مذاکره با باشگاه تهرانی برای حل و فصل این موضوع هستند.

حالا طی اخباری که رسیده باشگاه ذوب آهن پس از ناامیدی از توافق و تفاهم با باشگاه پرسپولیس سرانجام شکایت رسمی خودش را بابت اسدبیگی ثبت کرده و پیگیر روشن شدن تکلیف این بازیکن است و باید دید سرانجام این پرونده به کجا ختم می‌شود.

پست بعدی

اسرائیلی ها در سراشیبی نابودی و محو شدن از جهان هستند

ش آگوست 20 , 2022
اعتمادآنلاین| امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در خصوص قدرت دفاعی جبهه مقاومت، گفت: مقاومت فلسطین در عملیات های مختلف مانند "سیف القدس" بارها به رژیم صهیونیستی سیلی زده است. به گزارش ایلنا، معاون هماهنگ کننده ارتش با تأکید بر اینکه قدرت موشکی و پهپادی جبهه مقاومت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000