حمایت کامل بهداد سلیمی از سرپرست فدراسیون وزنه برداری

اعتمادآنلاین|

بهداد سلیمی در مورد عملکرد وزنه‌برداران کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: سطح رقابت‌ها در این دوره بالاست و ما رقابت‌های سختی را در اکثر اوزان مشاهده کردیم. رکورد جهان و آسیا در این رقابت‌ها جابجا شده است. ما هم تاکنون مدال‌های رنگارنگی را تا اینجای کار کسب کردیم. طه نعمتی هم امروز موفق شد 3 مدال طلا را کسب کند. امیدوارم فردا هم بچه‌ها خوب کار کنند تا با بهترین نتیجه مسابقات را به پایان برسانیم.

به گزارش فارس، وی در مورد بخش تیمی و اینکه چقدر شانس داریم روی سکو برویم، گفت: قزاقستان، ازبکستان، ایران و عربستان و یکی دو کشور دیگر با ترکیب کامل خود آمده‌اند. تا اینجای کار شرایط خوب بوده و رقابت‌های تنگاتنگی را با ازبک میزبان و قزاقستان داریم. اگر همینطور کادرفنی ما بدون اشتباه یا کم‌اشتباه جلو برود، یکی از سکوهای خوب بخش تیمی را هم از آن خودمان می‌کنیم.

نائب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد اینکه ملی‌پوشان مدت زیادی بود به مسابقات اعزام نشده بودند، گفت: 2019 آخرین سالی بود که ما در رده‌های پایه به مسابقات قاره‌ای اعزام داشتیم و بعد از آن دیگر اعزامی نداشتیم. ورزشکارانی که به این دوره آمده‌اند اولین بار است که یک رویداد بین‌المللی را تجربه می‌کنند و همین کم‌تجربگی باعث شده که یکسری خطاهایی داشته باشند. به نظر من باید بچه‌هایی چنین میادینی را ببینند تا تورنمنت‌های بزرگتر، مطمئن‌تر حاضر شوند.

سلیمی در مورد شرایط فدراسیون وزنه‌برداری گفت: حدود یک ماه پیش که انوشیروانی سرپرستی فدراسیون را برعهده گرفت، بسیار اوضاع آشفته‌ای بود. او و همکارانش شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا به این وضعیت سر و سامان داده شود. اعزام به همین مسابقات قهرمانی آسیا در هاله‌ای از ابهام بود. خیلی اردوهای خوب و مناسبی برای این ورزشکاران درنظر گرفته نشده بود. بعد از حضور انوشیروانی، اولویت برگزاری اردوهای باکیفیت بود. اولین کاری که صورت گرفت، برپایی اردوی نوجوانان و جوانان بود. حمایت شدند تا به این مسابقات بیایند.

وی ادامه داد: ما در ادامه، مسابقات سنگینی را پیش‌رو داریم. بازی‌های کشورهای اسلامی که حداقل 16 ورزشکار زن و مرد اعزام خواهند شد. بعد از آن و بلافاصله مسابقات قهرمانی آسیایی بزرگسالان بحرین را پیش‌رو داریم. این رقابت‌ها هم برای ما بسیار حائز اهمیت هستند. تلاش می‌کنیم تیم با ترکیب کامل و قدرتمند شرکت کند. آذرماه امسال هم مسابقات قهرمانی جهان که گزینش المپیک است باید شرکت کنیم. شش ماه دوم سال بسیار مهم است و امیدوارم بیشترین دستاورد را فدراسیون وزنه‌برداری داشته باشد.

پست بعدی

سیر نزولی قیمت دلار در تیرماه ۱۴۰۱

ی جولای 24 , 2022
اعتمادآنلاین| نرخ دلار که در ماه‌های گذشته سیر صعودی در پیش گرفته بود و رکوردهای جدیدی را ثبت می‌کرد، اما تیرماه امسال تغییر مسیر داده و در جهت مخالف خود حرکت داشت. بازدهی نرخ دلار در ماه گذشته در بازار آزاد رشد منفی ۰.۳۱ درصد را ثبت کرد و در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000