کلاهبرداری 70 میلیاردی با فروش صندلی‌های دانشگاه

اعتمادآنلاین|

2 شیاد که با فروش صندلی‌های یکی از دانشگاهای دولتی 70 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ سعید راستی در این‌باره گفت: در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری و اخذ مبالغ هنگفتی برای ثبت نام در یکی از دانشگاه‌های دولتی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان با ادعای ذی‌نفوذ بودن در دستگاه‌های اجرائی، مبالغی بیش از 700 میلیون ریال از دانشجویان دریافت و سپس از ارائه خدمات دانشگاهی امتناع کرده‌اند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان در میدان الغدیر یافت‌آباد و شهر طالقان نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی اطلاع داده و در نهایت دستور دستگیری متهمان اخذ شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هر 2 متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را بیش70 میلیارد ریال اعلام کردند، افزود: هر 2 متهم به جرم ارتکابی بیش از 100 فقره اعتراف کردند.

راستی به شناسایی 10 نفر از مالباختگان در این خصوص اشاره کرد و گفت: تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند و کشف جزئیات پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

پست بعدی

خواننده سرشناس آمریکایی، کلمات تحقیرآمیز آهنگ جدیدش را حذف کرد

س ژوئن 14 , 2022
ایسنا نوشت: ملیسا ویویان جفرسن با نام هنری لیزو، خواننده و رپر آمریکایی ، کلمات تحقیرآمیز قطعه جدید خود را که به افراد دارای معلولیت برمی‌گردد، حذف می‌کند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000