شهادت ۲ مرزبان هنگ مرزی بانه در درگیری با تروریست‌ها/انهدام یک گروه تروریستی در بانه

اعتمادآنلاین|

عارف سپهری، فرمانده مرزبانی استان کردستان با اشاره به درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک‌های تروریستی و معاندان نظام در بانه، اظهار کرد: در این عملیات‌ها دو نفر از دلاور‌مردان مجاهد مرزبانی این شهرستان به شهادت رسیدند.

به گزارش فارس، وی خاطرنشان کرد: شب گذشته مرزبانان غیور در راستای حراست از کیان ایران اسلامی حین پایش نوار مرز با افراد مسلح تروریست که قصد داشتند از دو نقطه مرزی در هنگ‌های پاوه و بانه وارد کشور شوند مواجه، که با آتش سنگین و مقابله مقتدرانه مرزبانان مانع از نفوذ تروریست‌ها به داخل کشور شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان با بیان اینکه در این دو عملیات، یک گروهک تروریستی منهدم و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف شد، گفت: در این عملیات‌ها ستواندوم "مهدی محمدی‌نسب" و استواردوم"علی فاضلی شاد " به شهادت رسیدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان ضمن تسلیت این حادثه تلخ به خانواده این شهیدان افزود: مراسم تشییع این دو مرزبان عصر امروز در بانه برگزار و سپس پیکر مطهر آنان به قزوین و کرمانشاه منتقل خواهند شد.

پست بعدی

روسیه قصد دارد بخش‌های بیشتری از اوکراین را ضمیمه خاک خود کند

چ جولای 20 , 2022
اعتمادآنلاین| جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در کنفرانس خبری روزانه کاخ سفید گفت: «روسیه با نقض مستقیم حاکمیت اوکراین، در حال آماده شدن برای الحاق اراضی بیشتری از اوکراین به کشورش است.» به گزارش ایسنا و به نوشته روزنامه دیلی میل،‌ وی افزود: «روسیه در سرزمین‌های تحت کنترل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000