ترکیه بزرگ‌ترین تامین‌کننده فولاد اسرائیل از سال 2002

اعتمادآنلاین|

قرار است، هیاتی از اعضای انجمن صادرکنندگان فولاد ترکیه به تل‌اویو سفر کند. این سفر به منظور تقویت روابط تجاری در صنعت فولاد با رژیم صهیونیستی و افزایش حجم مبادلات تجاری با این رژیم صورت خواهد گرفت.

​به گزارش فارس، به نقل از استیل اوربیس، در این سفر نمایندگان 17 شرکت صادرکننده فولاد ترکیه حضور خواهند داشت. ادنان اصلان، دبیر انجمن صادرکنندگان فولاد ترکیه می‌گوید:

* ترکیه از سال 2002 بزرگ‌ترین صادرکننده فولاد به رژیم صهونیستی بوده است.

*در 7 ماه نخست امسال 1.1 میلیون تن فولاد از ترکیه به رژیم صهیونیستی صادر شده که ارزش آن 951 میلیون دلار برآورد می‌شود. لاستیک، سیم مفتول، لوله جوش‌خورده، ورق‌های نورد گرم و مصالح ساختمانی از جمله اصلی‌ترین کالاهای صادراتی ترکیه به رژیم صهیونیستی بوده‌اند.

*با در نظر گرفتن روند افزایش تقاضا برای فولاد ترکیه در سرزمین‌های اشغالی اهمیت تجارت با ترکیه برای رژیم صهیونیستی در سایه درگیری نظامی روسیه با اوکراین و تنش‌ها در دریای جنوب چین بیشتر شده است و رژیم صهیونیستی به ترکیه به عنوان یک بازار جایگزین نگاه می‌کند.

*به خاطر فاصله کم جغرافیایی رژیم صهیونیستی واردات فولاد ترکیه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ترجیح می‌دهد و امسال صادرات فولاد این کشور به سرزمین‌های اشغالی از 2 میلیون تن هم فراتر خواهد رفت.

*این کشور در 8 ماه نخست امسال 17 میلیارد دلار صادرات فولاد داشته و هدف‌گذاری صادراتی برای سال جاری فولاد 25 میلیارد دلار بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

فضانورد روس که زمانی رکورد دار بیشترین اقامت در فضا بود درگذشت

س سپتامبر 20 , 2022
اعتمادآنلاین| پلیاکوف پس از بازگشت از سفر ۴۳۸ روزه خود از ایستگاه فضایی میر گفت: ما می‌توانیم به مریخ پرواز کنیم. به گزارش ایسنا، به نقل از اسپیس، درگذشت پلیاکوف در روز دوشنبه(۱۹ سپتامبر/۲۸ شهریور) توسط آژانس فضایی روسکاسموس روسیه، گزارش شد. مقامات روسکاسموس در این باره نوشتند: روسکاسموس با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000