کشف 131 تن شکر احتکاری در صحنه

اعتمادآنلاین|

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی صحنه از احتکار مقدار زیادی شکر در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار کالا شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در جریان بازرسی های صورت گرفته توسط ماموران 131 تن شکر احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 26 میلیارد و 230 میلیون ریال می رسید، کشف شد.

جاویدان با اشاره به پلمب انبار محل احتکار کالا، از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی او به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان مبارزه با پدیده های احتکار و قاچاق کالا و برخورد با مجرمان اقتصادی را از اولویت های کاری پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

پست بعدی

محورهای مذاکرات چه بود ؟ / دیدار وزیر دفاع ترکیه با سرلشکر باقری

س جولای 19 , 2022
ایرنا نوشت: ارتشبد حلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه که به همراه هیات عالی‌رتبه سیاسی وارد تهران شده با رئیس ستادکل نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000