دانشجویان «هتک حرمت» می‌کنند چون بستر تربیتی آنان در خانواده درست نبوده

اعتمادآنلاین|

روزنامه کیهان در گزارشی نسبت به اعتراضات دانشجویی که در هفته‌های اخیر در دانشگاه‌ها در جریان است اعتراض کرد. نویسنده معتقد است دانشجویان معترض هتک حرمت کرده‌اند زیرا بستر تربیتی آنان در خانواده درست نبوده است!

به گزارش کیهان، اتفاقاتی که در هفته‌های گذشته در برخی دانشگاه‌های کشور افتاد را نمی‌توان به حساب جریان دانشجویی گذاشت. چرا که هویت اصیل جنبش دانشجویی به هیچ وجه رفتارهای اوباش‌مآب و هتک حرمت‌ها را برنمی‌تابد. رفتار دانشجویان هتاک را که عمدتاً پس از دو سال تعطیلی (به دلیل شیوع کرونا) پا به صحن دانشگاه گذاشته‌اند باید در سبک زندگی و بستر تربیتی آنها در جامعه و خانواده جست‌وجو و تحلیل کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

اکران آنلاین؛ موضوعی حرفه‌ای، عملکرد غیرحرفه‌ای/ حق با سازندگان است

س نوامبر 1 , 2022
محمدرضا صاحبی، حامد سلیمان‌زاده و محسن اسلام‌زاده معتقدند یکی از دلایلی که اکران آنلاین در کشور ما موفق نبوده این است که قانون کپی رایت رعایت نمی‌شود. مهسا بهادری: بحث اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی، موضوعی تازه نیست، از زمانی کهکرونا شیوع پیدا کرد تا امروز، بارها و بارها به صورتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000