به بایدن گفتم که در مواجهه با برنامه هسته‌ای ایران حق آزادی عمل را برای خود محفوظ می‌دانیم

اعتمادآنلاین|

امروز (یکشنبه) اولین جلسه کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی به ریاست «یائیر لاپید» نخست‌وزیر این رژیم برگزار شد.

به گزارش فارس، لاپید در این جلسه به سفر اخیر «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی و عربستان سعودی پرداخت و گفت، این سفر تاریخی دستاوردهای سیاسی، امنیتی و اقتصادی داشت که باعث تقویت اسرائیل برای سالهای طولانی خواهد شد.

لاپید در ادامه توافق انجام شده برای باز شدن حریم هوایی عربستان سعودی به روی هواپیماهای رژیم صهیونیستی و نیز «بیانیه قدس» را از جمله این دستاوردها برشمرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: در این سفر به رئیس‌جمهور آمریکا و تیمش گفتم که اسرائیل با توافق هسته‌ای مخالف است و این حق را برای خود محفوظ می‌داند که در مواجهه با برنامه هسته‌ای ایران از نظر دیپلماتیک و عملیاتی آزادی کامل عمل داشته باشد.

لاپید در ادامه به شلیک چند راکت از نوار غزه به سمت فلسطین اشغالی در جمعه گذشته و حمله جنگنده‌های صهیونیستی به نوار غزه اشاره کرد و گفت: به هر عملیات تیراندازی یا بالن آتش‌زا سریع و بدون تردید پاسخ خواهیم داد.

پست بعدی

کنکور 1402 براساس مصوبه جدید کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود

ی جولای 17 , 2022
اعتمادآنلاین| سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: « باتوجه به ماده واحده تکمیل و اصلاح موادی از سیاست ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی (پس از پایان متوسطه) مصوب جلسه 1401/03/17 شورای عالی انقلاب فرهنگی که در تاریخ ۲۵ تیرماه سال جاری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000