تخم مرغ باعث زیان مرغداران شد

اعتمادآنلاین|

ناصر نبی پور، رئیس اتحادیه مرغ تخم‌گذار تهران در پاسخ به این سوال که‌ آیا قیمت مصوب تخم‌مرغ تغییر کرده است یا خیر؟ گفت: قرار بود در شهریورماه قیمت تخم مرغ اصلاح شود، ولی هنوز تغییری رخ نداده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: قیمت تخم مرغ تغییر خواهد کرد، زیرا در غیر این صورت با افزایش هزینه‌های تولید، تولیدکننده نمی‌تواند ادامه دهد. فقط ۴۲ هزار تومان هزینه خوراک مرغ و استهلاک است و این هزینه در کنار هزینه‌های آب، برق و گاز و کارگر بیشتر خواهد شد.

رئیس اتحادیه مرغ تخم‌گذار تهران اضافه کرد: هر کیلو تخم مرغ برای مرغداران ۴۵ تا ۴۸ هزار تومان خواهد شد و یک شانه دو کیلویی تخم مرغ نیز ۹۰ تا ۹۵ هزار تومان برای مرغداران هزینه در پی خواهد داشت که با احتساب کرایه حمل و سود فروشندگان به دست مصرف کننده خواهد رسید.

وی در ادامه گفت: مرغداران در حال حاضر در فروش هر کیلو تخم مرغ ۱۰ هزار تومان ضرر می کنند، زیرا دولت قیمت ۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان را تعیین کرده، ولی قیمت تمام شده تولید حدود ۴۸ هزار تومان است.

نبی پور در پایان گفت: این درست نیست که از جیب تولیدکننده به مصرف کننده یارانه داده شود. دولت باید فکری به حال تولیدکننده و مصرف کننده کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

قتل زن جوان با شلیک گلوله

ی اکتبر 9 , 2022
اعتمادآنلاین| پلیس در تلاش برای رازگشایی از قتل زنی جوان است که با شلیک گلوله از پا درآمده است. به گزارش اعتماد آنلاین، حودو ساعت 9 صبح روز شنبه خبری هولناک به پلیس شهر قلعه‌گنج رسید و ماموران مطلع شدند زنی جوان در خانه‌اش با شلیک گلوله به قتل رسیده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000