تغییرات در راه شورای نگهبان است؟/ سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به شایعات پیرامون عدم حضور آیت‌الله جنتی در شورا: این موضوع به زودی اعلام‌ می‌شود

اعتمادآنلاین|

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان امروز در نشست خبری خود در رابطه با گمانه زنی ها مبنی برتغییر دبیر شورای نگهبان و عدم‌تمایل آیت الله جنتی گفت: انتخاب فقهای شورای نگهبان با رهبری است در این خصوص رسانه ها از گمانه زنی ها پرهیز کنند و این موضوع به زودی اعلام‌می‌شود. از گمانه زنی ها خودداری شود‌.

به گزارش انتخاب، طحان نظیف درباره علت عدم حضور برخی فقهای شورای نگهبان در جلسات این شورا گفت: علت عدم این حضور همزمانی برگزاری جلسات مجمع با جلسات شورای نگهبان است، جلسات شورا با حضور همه‌ی اعضا برگزار می‌شود و به ندرت پیش می‌آید که حتی یک نفر از اعضا هم در جلسات غیبت داشته باشد.

پست بعدی

وضعیت ناتوانی «مدیران» ساترا به جایی رسیده که سریال‌های اخیر نمایش خانگی بدون مجوز ساخته شده‌اند

ش جولای 16 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه کیهان در مطلبی به قلم مهدی ساربان نوشت: «ساترا» نهادی است که وجاهت خود را از «اتصال به دستور» نهادهای کلان و بزرگان نظام دارد؛ این اتصال به‌قدری مهم است که اگر مسئولین سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، زندگی خود را تعطیل کنند و شبانه‌روزی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000