منبع اصلی تهدید برای منطقه کاملا روشن است/کشورهای عربی و اسلامی می‌بایست برتری اسرائیل را بپذیرند/ایران امنیت همسایگان خود را امنیت خود می‌داند

اعتمادآنلاین|

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به بیانیه مشترک «بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا و «لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان سفر بایدن به سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در صفحه توئیتر خود نوشت: «‌در بیانیه مشترک بایدن و لاپید، بر "تعهد ثابت و قاطع آمریکا به حفظ امنیت و برتری نظامی اسرائیل" تأکید شده است. اشتباه نشود؛ هدف صرفا ایران نیست، بلکه کشورهای عربی و اسلامی می‌بایست همواره برتری رژیم صهیونیستی را بپذیرند. بنابراین منبع اصلی تهدید برای منطقه کاملا روشن است.

‌تا وقتی که دولت جعلی"اسرائیل" ایستگاه اول سفر روسای جمهور آمریکاست و هدف اول هم حفظ امنیت و برتری آن است، ملت ها و کشورهای منطقه به صلح و ثبات و آرامش نخواهند رسید. ج.ا.ایران امنیت همسایگان خود را امنیت خود می‌داند.

پست بعدی

آسمان عربستان به روی هواپیماهای تل آویو گشوده شد

ج جولای 15 , 2022
اعتمادآنلاین| منابع خبری گزارش داده‌اند عربستان سعودی آسمان خودش را به روی «همه وسایل حمل و نقل هوایی» که مقررات‌های هوایی این کشور را رعایت کنند گشوده است. به گزارش فارس، طبق گزارش رویترز، اداره کل هواپیمایی کشوری عربستان سعودی اعلام کرده که ریاض این تصمیم را «برای تکمیل کردن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000