اولین واکنش کی‌روش به پیشنهاد تیم ملی فوتبال ایران

اعتمادآنلاین|

در روزهای اخیر شایعات جدایی دراگان اسکوچیچ و بازگشت کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی ایران قوت گرفته بود.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، کی‌روش که این روزها کمتر پاسخ رسانه‌های ایرانی را می‌دهد، در یک جمع خصوصی بدون تایید یا تکذیب تماس از سوی فدراسیون ایران برای مذاکره با وی به برخی همراهانش اعلام کرده تیم ملی فوتبال ایران سرمربی رسمی دارد و با تیمی که سرمربی دارد برای حضور روی نیمکتش مذاکره نمی‌کند. البته کی‌روش این صحبت‌ها را قبل از برکناری اسکوچیچ مطرح کرده بود و با توجه به اینکه جدایی مربی کروات قطعی به نظر می‌رسد سرمربی پرتغالی هم طبعا مشکلی برای انجام مذاکرات جدی‌تر ندارد.

البته برخی می‌گویند کی‌روش برای رسیدن به رکورد جاودانه 5 دوره حضور در جام‌جهانی حاضر است تن به هر کاری بدهد تا جایی‌که این‌بار دیگر مسائل مالی برایش در اولویت قرار نداشته باشد. در هر صورت این چهره دوره‌های پایانی سرمربیگری خود را سپری می‌کند و برای او از لحاظ جایگاه و اعتبار خیلی اهمیت دارد که بتواند همراه با تیم ملی ایران در جام‌جهانی 2022 هم در قطر حاضر باشد و به همین دلیل مذاکره کردنش با ایران چندان هم دور از انتظار نیست.

پست بعدی

تشریح دلایل و انگیزه‌های تشکیل خانه دیپلماسی/ دیپلماسی اقتصادی باید صدر برنامه مجموعه وزارت امور خارجه باشد/ ضرورت لغو قوانین مانع فعالیت سفرا و بازرگانان/ عقد قرارداد خانه دیپلماسی با سازمان فنی و حرفه ای

چ جولای 13 , 2022
اعتمادآنلاین| اولین همایش دیپلماسی اقتصادی روز ۲۵ تیرماه امسال با حضور چهره‌هایی از دولت و مجلس، دیپلمات‌ها، سفرای سایر کشورها و… همراه با پنل‌های تخصصی با حضور وزرا، روسای کمیسیون‌های مجلس و فعالان اقتصادی بخش خصوصی برگزار می‌شود. رامین مهمانپرست، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه، ظهر امروز در نشست خبری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000