کشف ۳۷۰۰ تن چای سبز و سیاه غیراستاندارد در گیلان

اعتمادآنلاین|

مهناز جعفریان در جمع خبرنگاران گفت: در بازرسی از یک انبار چای در شرق گیلان از یک انبار حدود ۳ هزار و ۷۰۰ تن چای سیاه و سبز به ارزش حدود ۵ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا، وی افزود: مسئولان این انبار؛ بدون اخذ مجوزهای بهداشتی و استاندارد در مکانی نامناسب اقدام به بسته بندی چای می‌کردند.

جعفرین خاطرنشان کرد: این انبار چای پلمب و مدیر واحد با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

مدیرکل استاندارد گیلان تصریح کرد: مردم هنگام خرید چای بسته بندی شده با ارسال اعداد درج شده در زیر علامت استاندارد به سامانه پیامکی رایگان ۱۰۰۰۱۵۱۷، از اعتبار و اصالت علامت استاندارد روی محصولات مطمئن شوند.

وی گفت: همچنین مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه مغایرت و یا عدم کیفیت، موارد تخلف را طی تماس با شماره تلفن گویای ۱۵۱۷، واحد رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد گیلان ثبت کنند.

پست بعدی

من و همسرم روانی نیستیم

د ژوئن 13 , 2022
اعتمادآنلاین| «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و همسرش سارا و پسرشان یائیر، ادعاهای «ایهود اولمرت» نخست وزیر اسبق این رژیم را که گفته بود نتانیاهو و خانواده‌اش بیمار روانی بوده و هر روز روان درمانی دارند را رد کرد. ​به گزارش فارس، نتانیاهو این سخنان را در جریان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000