محصولات اورجینال اپل را از کجا بخریم؟

اعتمادآنلاین|

خرید محصولات اپل به دلیل قابلیت‌های فراوان و کیفیت متفاوت این برند نسبت به سایر شرکت‌ها، از محبوبیت خاصی برخوردار است. به همین دلیل است که افراد زیادی علاقه به خرید انواع گوشی‌ها، لپ تاپ و سایر لوازم شرکت اپل را دارند. اما، همین محبوبیت باعث شده تا محصولات تقلبی زیادی وارد بازار شوند. با این حال، آیا شما می‌دانید گوشی آیفون که خریداری می‌کنید، اورجینال است؟ ارزان یا گران بودن قیمت گوشی آیفون، نشان‌دهنده اصل بودن آن است؟ اصلا محصولات اورجینال اپل را از کجا بخریم؟

4 نکته مهم در هنگام خرید محصولات اورجینال اپل

محصولات اورجینال اپل

از آنجایی که کیفیت عجیب محصولات جعلی اپل می‌توانند هر کسی را فریب دهند؛ این امکان وجود دارد که شما هم یکی از این قربانیان باشید. بنابراین، چقدر مطمئن هستید که چیزی که در حال حاضر در دست دارید اصل یا تقلبی کامل است مگر اینکه از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. به غیر از این، می‌توانید با توجه به برخی نکات از اصل بودن محصولی که می‌خرید و هزینه‌ای که بابت قیمت گوشی آیفون می‌پردازید؛ مطمئن شوید.

1. چک کردن شماره سریال

بدون توجه به قیمت گوشی آیفون یا هر محصول دیگری از این شرکت؛ با استفاده از شماره سریال می‌توانید از اصل بودن محصول اپل خود اطمینان حاصل کنید. شماره سریال دستگاه را در سایت اپل وارد کنید تا مطمئن شوید که از اطلاعات نشان داده شده مطابق با محصول مورد نظر شما است. دقت کنید که این شماره سریال باید بر روی جعبه نوشته شود، در غیر این صورت تقلبی خواهد بود.

2. گارانتی دستگاه

مورد مهم دیگر ضمانت محصول است. در حالت کلی وجود ضمانت‌نامه برای هر نوع دستگاهی نشان‌دهنده اورجینال بودن آن است. بنابراین، چه قصد خرید گوشی آیفون را دارید یا اپل واچ و هر محصول دیگر، نسبت به گارانتی آن دقت لازم را داشته باشید.

3. بررسی ITunes و App Store

اگر دستگاه اپل شما معتبر باشد، باید بتواند برنامه‌ها را از iTunes بارگیری کرده و آنها را بدون مشکل اجرا کند. اگر این اتفاق نیفتاد، نگران نباشید؛ در برخی موارد نادر، نرم‌افزار iTunes و IOS هر دو به روز نیستند، بنابراین حتما آن را نیز بررسی کنید. در کل، بررسی کنید که آیا می‌توانید به طور کامل به ITunes و App Store دسترسی داشته باشید. در هر دو مورد، شما باید بتوانید برنامه‌ها را دانلود کنید و سپس باید به درستی اجرا شوند.

4. بررسی ویژگی‌های سخت افزاری

در حال حاضر، محصولات تقلبی اپل به لحاظ ظاهری بسیار شبیه به اصل هستند. شاید شما تصور کنید که برای مثال، قیمت گوشی آیفون یا دیگر محصولات این شرکت تعیین‌کننده اصل بودن آن است. در صورتی که با چند مقایسه به لحاظ ظاهری می‌توانید اورجینال یا فیک بودن را مشخص کنید. چندین موارد مانند: چک کردن جعبه دستگاه؛ توجه به کیفیت بسته بندی؛ توجه به لوگوی اپل؛ همچنین این اتفاق می‌افتد که محصولات تقلبی دارای اسلات کارت SD باشند. دستگاه‌های اصلی اپل دارای اسلات کارت حافظه نیستند.

نکات مهم در خرید اورجینال لپ‌تاپ مک‌بوک اپل

محصولات اورجینال اپل

با توجه به قیمت بالای لپ تاپ مک بوک اپل همانند قیمت گوشی آیفون، بهتر است در هنگام خرید برخی نکات را مورد توجه قرار دهید تا خرید مناسب را تجربه کنید. هر چند که مراجعه به یک فروشگاه معتبر تا حد زیادی شما را از نگرانی در خواهد آورد.

شماره سریال مک‌بوک را یادداشت کنید. برای چک کردن آن هم به راحتی می‌توانید؛ شماره سریال هر مک‌بوک را با رفتن به گزینه «About This Mac» و کلیک بر روی نماد Apple در سمت چپ بالای دسک‌تاپ پیدا کنید. بنابراین می‌توانید از صحت آن مطمئن شوید.

برای بررسی اورجینال بودن لپ‌تاپ مک‌بوک اپل به وب‌سایت «بررسی پوشش» اپل مراجعه کنید. اپل با ایجاد یک وب‌‍سایت اختصاصی این امکان را فراهم کرده تا اورجینال بودن محصولات را بررسی کنید. کافی است به وب سایت https://checkcoverage.apple.com رفته و با وارد کردن شماره سریال، جزئیات محصول را ببینید.

نحوه تشخیص اپل واچ تقلبی

اپل‌واچ از محصولات محبوب این شرکت است. این ساعت هوشمند کارایی زیادی در زندگی روزمره افراد پیدا کرده و باعث شده تا سرعت انجام کارها بیشتر شود. کارهایی مانند، کمک گرفتن در تمرینات ورزشی، کنترل کردن دیگر دستگاه‌های هوشمند در خانه، ارسال ایمیل و پیام، کنترل خواب و بسیاری موارد دیگر. با این حال، اغلب افراد در هنگام خرید نگران اصل یا تقلبی بودن این محصول هستند. اغلب این افراد تصور می‌کنند بالا بودن قیمت اپل واچ همانند قیمت گوشی آیفون نشان‌دهنده اصل بودن آن است؛ در حالی که این چنین نیست.

وقتی صحبت از نحوه تشخیص اپل واچ تقلبی می‌شود، بهتر است به تفاوت‌های ابعاد دستگاه توجه کنید؛ به این دلیل که شرکت اپل در ابعاد ساعت بسیار دقیق عمل می‌کند. این ابعاد بر روی جعبه توضیح داده شده است. پس در هنگام خرید، بررسی کنید که اپل واچ شما چه ابعادی باید داشته باشد و با مدل فعلی خود مقایسه کنید. اپل واچ‌های تقلبی بزرگتر و حجم بیشتری دارند. علاوه بر این، در پشت اپل واچ، چهار سنسور وجود دارد که گرد هستند؛ در نسخه‌های تقلبی، شکل‌های دیگر و یا حتی عدم وجود یک سنسور به معنای تقلبی بودن آن است.

نحوه تشخیص ایرپادهای جعلی اپل

در هنگام خرید ایرپاد اپل نیز همانند دیگر محصولاتی می‌توانید با توجه به چند نکته اصل و جعل بودن آن را تشخیص دهید. در واقع، فقط قیمت آن همانند قیمت گوشی آیفون نیست که باید مد نظر قرار گیرد. شما باید به تفاوت‌های Charging Chase توجه کنید. علاوه بر این، می‌توانید تفاوت‌ها را در فونت، مکان دکمه تنظیم مجدد، یا در مواد دستگاه‌ها در نظر گرفته و با محصول مورد نظر مورد مقایسه قرار دهید. هرگونه تفاوت نشان‌دهنده تقلبی بودن ایرپاد خواهد بود. اما، مهمترین نکته در خرید ایرپاد اپل اورجینال، مراجعه به فروشگاهی معتبر است. چراکه، کارشناسان و مهندسان در یک خرده فروش قانونی اپل، دستگاه شما را بررسی کرده و اصالت آن را تایید می‌کنند.

جمع‌بندی

خرید محصولات اپل به دلایل مختلفی مانند طراحی زیبا، کارآیی متفاوت و با کیفیت و دلایلی از این قبیل بسیار زیاد است. این مورد باعث شده تا محصولات تقلبی این شرکت بیشتر از حد تصور باشد. بنابراین، با توجه به قیمت گوشی آیفون و دیگر محصولات برند اپل، باید بدانیم که محصولات اورجینال اپل را از کجا بخریم؟ فروشگاه لیپک یکی از معتبرترین فروشگاه‌های برند اپل است که انواع محصولات اورجینال این شرکت را با ضمانت کالا در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید محصولات اورجینال اپل می‌توانید با وبسایت لیپک به نشانی https://lipak.com/ مراجعه کنید.

پست بعدی

ممکن است کسانی هم که حجاب‌شان کامل نیست با دل و جان به انقلاب و نظام وابسته باشند/با موارد بسیار اندکی که با تذکرات مشفقانه رعایت نمی کنند تذکر جدی تر داده می شود

چ جولای 13 , 2022
اعتمادآنلاین| احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران با اشاره به در پیش رو بودن ایام اربعین اظهار کرد: در توافقی که با دولت عراق شده است، لغو روادید برای این ایام انجام شد. لازم است که زیرساخت‌های آن را هم فراهم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000