انتقاد لبرون جیمز از بی‌تفاوتی مقامات آمریکایی به دستگیری گرینر

اعتمادآنلاین|

لبرون جیمز از مقامات آمریکایی به دلیل دستگیری قهرمان بازی‌های المپیک این کشور در روسیه انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، لبرون جیمز پس از دستگیری گرینر بسکتبالیست آمریکایی در روسیه از مقامات کشورش انتقاد کرد. گرینر که دو طلای المپیک را در بسکتبال دارد توسط سرویس گمرک فدرال روسیه دستگیر شد.

لبرون جیمز ستاره NBA گفت که به جای بریتنی گرینر بسکتبالیست به این فکر می کند که آیا می خواهد به چنین آمریکائی بازگردد یا خیر. او از مقامات آمریکایی به دلیل تلاش ناکافی برای بازگرداندن قهرمان بسکتبال المپیک به کشورش انتقاد کرد.

لبرون جیمز گفت: بعد از این اتفاقات، او چگونه می‌تواند احساس کند که آمریکا پشت او است؟ من جای او فکر می‌کنم آیا می‌خواهم به چنین آمریکایی برگردم یا خیر.

گرینر در ماه فوریه پس از این که یک سگ پلیس در فرودگاه شرمتیوو نشان داد که چمدان دستی این ورزشکار ممکن است حاوی مواد مخدر باشد، دستگیر شد. در همین راستا یک پرونده قضایی علیه این بازیکن بسکتبال تشکیل شد. طبق قانون کیفری روسیه مجازات این ماده حبس از پنج تا 10 سال است. گرینر فعلا در بازداشت است.

در ۷ ژوئیه، گرینر، در جلسه دادگاه خیمکی، به قاچاق حشیش اعتراف کرد، اما در همان زمان اظهار کرد که قصد حمل چمدان با مواد مخدر را نداشت و قصد ارتکاب جرم را نداشته است.

گرینر از سال ۲۰۱۵ برای باشگاه یکاترینبورگ بازی می‌کند. علاوه بر این از سال ۲۰۱۳ او برای فینیکس مرکوری بازی کرد که با این تیم در سال ۲۰۱۴ قهرمان لیگ شد. او همراه تیم ملی بسکتبال زنان آمریکا بازی‌های المپیک (۲۰۱۶، ۲۰۲۰) و قهرمانی جهان (۲۰۱۴، ۲۰۱۸) شد.

پست بعدی

حزب اعتماد ملی بیانیه می دهد / درخواست از قوه قضائیه برای آزادی تاج‌زاده، آل احمد و جعفر پناهی

چ جولای 13 , 2022
ایلنا نوشت:سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره آخرین فعالیت‌های حزب در انتخابات هم گفت: درباره انتخابات هنوز به تصمیم جامع نرسیدیم و منتظر تصمیمات جبهه اصلاحات هستیم که پس از تعیین‌تکلیف، تصمیم نهایی حزب اعتماد ملی هم اعلام خواهد شد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000