روایت یک رسانه آمریکایی از برکناری اسکوچیچ

اعتمادآنلاین|

کمیته فنی فدراسیون فوتبال روز گذشته به این جمع بندی رسید که دراگان اسکوچیچ صلاحیت ادامه همکاری با تیم ملی را ندارد و این مربی کروات را کنار گذاشت.

به گزارش فارس، سایت «the18» آمریکا به برکناری سرمربی تیم ملی ایران چند ماه مانده به آغاز مسابقات جام جهانی 2022 این طور واکنش نشان داد و نوشت: ایران 4 ماه قبل از بازی با آمریکا در جام جهانی مربی خود را اخراج کرد.

دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی ایران در فاصله کمتر از چهار ماه تا رسیدن به مرحله نهایی جام جهانی قطر برکنار شد.

فدراسیون فوتبال ایران با انتشار بیانیه ای تصمیم به اخراج این بازیکن 53 ساله کروات گرفته است.گزارش های تایید نشده ای وجود دارد که نشان می دهد چند نامزد ایرانی شانس خوبی برای جایگزینی اسکوچیچ دارند.

این اقدام فدراسیون فوتبال ایران در شرایطی رخ داد که اسکوچیچ در فوریه 2020 به جای مارک ویلموتس هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفت و با نتایج خوب ایران را صدرنشین گروه بالاتر از کره به جام جهانی رساند.

مربی کروات در 15 بازی از 18 بازی خود به عنوان سرمربی تیم پیروز شد اما در دو بازی از سه بازی اخیر خود شکست خورده است، از جمله شکست دوستانه 2 بر یک از الجزایر.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کنونی تیم ملی عمان، که ایران را به جام جهانی آلمان در سال 2006 هدایت کرد و همچنین علی دایی، مهاجم سابق بایرن مونیخ و جواد نکونام، هافبک سابق اوساسونا به عنوان 3 گزینه جانشینی اسکوچیچ مطرح شده اند.

ایران برای ششمین بار در تاریخ این کشور و برای سومین بار متوالی در جام جهانی حاضر می شود.

پست بعدی

راز قتل دختر 5ساله پس از 40سال فاش شد

س جولای 12 , 2022
اعتمادآنلاین| 40سال پس از پیدا شدن جسد بی‌جان دختربچه 5ساله در شهر مونتری کانتی کالیفرنیا، یک کهنه سرباز آمریکایی به اتهام قتل او بازداشت شد. به گزارش همشهری به نقل از یو‌اس‌ای تودی، خانواده آن‌فام 5ساله پس از فرار از جنگ ویتنام به کالیفرنیای آمریکا پناه آورده بودند تا از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000