عده‌ای با هدف دستیابی به ویزای آمریکا و اسرائیل راهی غیر از مسیر شهید سلیمانی را طی می‌کنند

عده‌ای با هدف دستیابی به ویزای آمریکا و اسرائیل راهی غیر از مسیر شهید سلیمانی را طی می‌کنند اعتمادآنلاین |

احمد وحیدی، وزیر کشور در مراسم گرامی‌داشت شهید سلیمانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شهید سلیمانی مقاماتی در آخرت دارد که عقل بشری توانایی درک آن را ندارد، این حرف را کسی مطرح کرد که نائب امام زمان است.

به گزارش ایلنا، وحیدی تصریح کرد: شهید سلیمانی زمانی کار را در دست گرفت که هیچ‌کس باور نداشت موفق شود و ۸۰ درصد سوریه توسط داعش تصرف شده بود، حتی در ایران هم بسیاری فکر می‌کردند که سوریه سقوطش قطعی است، اگر ما بخواهیم به حکمت امام خامنه‌ای پی ببریم دیدن همین مسائل کافی است.

وزیر کشور اظهار کرد: اگر تدابیر و تفکرات بزرگ رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود، واقعا چه اتفاقی می‌افتاد؟ ما نباید این افتخارات بزرگ را فراموش کنیم، خصوصا افتخاراتی که شهید سلیمانی بزرگ آفریدند.

وی افزود: اگر تدابیر و جانفشانی‌های سردار سلیمانی نبود، اروپایی‌های ملعون تا همین الان درگیر شرارت‌های داعش بودند و هر روزه شاهد حوادث تروریستی در کف خیابان‌های اروپا بودند.

وحیدی افزود: القاعده، داعش، جبهه النصره و تمام گروه‌های تروریستی ساخته دست آمریکایی‌ها است و تاکید همیشگی رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان دستاوردهای بی‌نظیر انقلاب اسلامی برای جوانان است، زیرا انقلاب خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده است.

وی افزود: توجه روح پر فتوح شهدا بسیار گره‌گشا است، خصوصا شهدایی همچون شهید سلیمانی و شهید ابومهدی‌المهندس که نامش بارها در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی آشکار است، این یک افتخار بزرگ است که ابر مردی همچون شهید سلیمانی هم ملیت ما است.

وزیر کشور اظهار داشت: متاسفانه تعداد بسیار معدودی در کشور وجود دارند که سعی دارند مسیری غیر از مسیر شهید سلیمانی را طی کنند تا به ویزای رژیم صهیونیستی و آمریکا برسند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

۴۷۵ خوزستانی بر اثر آلودگی هوا به مراکز درمانی مراجعه کردند

س ژانویه 3 , 2023
اهواز- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مراجعه ۴۵۷ نفر به مراکز درمانی تابعه این دانشگاه در شبانه‌روز گذشته در پی آلودگی هوا خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، حبیب حی‌بر ظهر امروز سه شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به تداوم آلودگی هوا در خوزستان اظهار کرد: در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000