نقشه‌های شوم تروریستی باید خنثی شود

اعتمادآنلاین|

«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی حمله تروریستی در حومه رقه را محکوم کرد و گفت: در غم و اندوه حمله تروریستی در منطقه حومه رقه که دهها قربانی و زخمی در پی داشت خود را با ملت و حکومت سوریه شریک می‌دانیم.

به گزارش ایسنا، وی ضمن محکوم کردن این جنایت شرم‌آور تاکید کرد که بار دیگر از کشورهای آسیب‌دیده از آفت تروریسم و جامعه بین‌المللی می‌خواهیم که با هم‌بستگی برای خنثی کردن نقشه‌های شوم آن همکاری کنند تا امنیت و ثبات منطقه و جهان را تضمین کنند.

صبح امروز دوشنبه یک اتوبوس مسافربری غیرنظامی در جاده رقه-حمص در منطقه الجیره مورد حمله تروریستی قرار گرفت که منجر به کشته شدن ۱۱ سرباز و دو غیرنظامی و زخمی شدن سه سرباز دیگر شد.

پست بعدی

رکورد جدید ستاره ایران در لیگ پرتغال/ ثبت بیشترین شوت به سمت دروازه به نام طارمی

د ژوئن 20 , 2022
اعتمادآنلاین| تیم فوتبال پورتو با حضور مهدی طارمی، مهاجم ایرانی خود توانست عنوان قهرمانی لیگ پرتغال را کسب کند. ​به گزارش فارس، مهدی طارمی، در این فصل توانست رکورد جالب توجهی را به نام خود ثبت کند. او بر اساس دقایق حضور در میدان، با 89 شوت، بیشترین شوت به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000