طغیان رودخانه و سیلاب موجب مرگ دختر بوه ۹ ساله شد

اعتمادآنلاین|

محبتی دهیار روستای پگو در سیریک گفت: طغیان رودخانه و سیلاب عصر گذشته سبب غرق شدن یک دختر بچه ۹ ساله در شهرستان سیریک شد.

به گزارش مهر، محبتی با بیان اینکه این دختر در حال عبور از بستر رودخانه فصلی برای رسیدن به محله‌ای دیگر در روستا بود که در سیل گرفتار و غرق شد، اضافه کرد: با تلاش اهالی روستا، بلافاصله جسد این دختر از آب گرفته شد، اما به علت نبود امکانات درمانی این کودک احیا نشد و جان باخت.

وی ادامه داد: روستای پگو با ۴۳۰ نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری مرکز سیریک واقع است و به علت سخت گذر بودن امکان ارائه خدمات اورژانسی در مواقع سیل فراهم نیست و بیشتر مسیرهای این منطقه به علت آبنماها و طغیان رودخانه‌های فصلی مسدود است.

پست بعدی

حمله جنگنده‌های ترکیه به شمال عراق

د جولای 11 , 2022
اعتمادآنلاین| جنگنده‌های ترکیه منطقه «العمادیه» استان دهوک در شمال عراق را بمباران کردند. به گزارش ایسنا، ارتش ترکیه بعد از ظهر امروز (دوشنبه) مواضع پ.ک.ک در منطقه العمادیه استان دهوک در شمال عراق را هدف حمله هوایی خود قرار داد. المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ترکیه العمادیه استان دهوک را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000