رای نهایی دادگاه حکمیت ورزش در مورد جودو برای ششمین بار به تعویق افتاد

اعتمادآنلاین|

دادگاه حکمیت ورزش امروز پنج شنبه ۱۶ تیرماه ماه ۱۴۰۱ با ارسال ایمیلی به فدراسیون جودو کشورمان، زمان اعلام رای نهایی دادگاه حکمیت را بار دیگر به مدت ۲۰ روز تمدید کرد.

به گزارش فارس، به نقل ازفدراسیون جودو، در متن ایمیل جدیدی که به فدراسیون جودو ایران از سوی دادگاه حکمیت ورزش ارسال شده آمده است:

با توجه به حساسیت پرونده و نیاز به بررسی بیشتر برای داوران، زمان اعلام رای نهایی بیست روز دیگر تمدید شد.

لازم به ذکر است، این برای ششمین بار است که نتیجه رای دادگاه به تعویق افتاده است.

ضمن اینکه امروز در حالی این ایمیلی به فدراسیون جودو کشورمان ارسال شد و زمان اعلام رای نهایی دادگاه حکمیت ۲۰ روز دیگر تمدید شده است که طی چند روز گذشته ماریوس ویزر رئیس فدراسیون جهانی جودو، حضور تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران را در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را تایید کرد.

پست بعدی

مخالفت هیأت هماهنگی شیعیان عراق با تمدید نخست‌وزیری الکاظمی

پ جولای 7 , 2022
اعتمادآنلاین| «کاظم الحیدری» عضو ائتلاف «دولت القانون» وابسته به کمیته هماهنگی شیعیان عراق معروف به «الاطار التنسیقی» (چارچوب هماهنگی) در اظهاراتی بر عدم تمایل برای نخست‌وزیری مجدد «مصطفی الکاظمی» تأکید کرد. ​به گزارش فارس، بر اساس گزارش «القدس العربی»، وی گفت، برخی اسامی در داخل ائتلاف‌های سیاسی مطرح می‌شود، همچنین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000