رأفت جمهوری اسلامی باعث شده عوامل ناآرامی‌ها همچنان ناامنی ایجاد کنند؛ قوه قضاییه برخورد قاطع کند

اعتمادآنلاین|

مهدی چمران، عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با آشوبگران اظهار کرد: مسئولین باید تصمیم بگیرند که با شورش‌گران، آشوبگران و معترضین چگونه برخورد قاطع کنند.

به گزارش فارس، رئیس شورای شهر تهران افزود: در جریان حوادث اخیر برخی از فریب خوردگان و اغتشاش‌گران ضمن همراهی با آمران و عاملان ایجاد ناامنی و آشوب، به ایجاد اغتشاش و تخریب اموال عمومی و شخصی پرداختند؛ البته مردم فهیم و هوشیار ما همواره صف خود را از صفوف این قماش جدا کردند.

چمران تاکید کرد: دستگاه قضا باید با تجزیه‌طلبان، آشوبگران و اغتشاشگران برخورد قاطع کند، اما در مورد معترضین باید فکر وسپس تصمیمات مقتضی را اتخاذ کند.

رئیس شورای شهر تهران در پایان گفت: رأفت جمهوری اسلامی و همچنین مسامحه و مصالحه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در مواجهه با اغتشاش‌گران، باعث شده تا آشوب‌گران همچنان در خیابان‌های شهر اقدام به ایجاد ناامنی کرده و اموال عمومی را به آتش بکشند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

هلالی، مداح معروف: دیدم، باتوم به زن مردم می‌زدند/ برخی خطاهای نابخشودنی می‌کنند / به حضرت زهرا من را متهم به مزدوری نکنید

ش نوامبر 12 , 2022
فارس نوشت: رضا هلالی گفت: بچه‌ها، شهر که شلوغ شود، کارهای مختلف می‌کنند. به خاطر خواهر و مادر خود مراقب کشور و نظام باشید. رضا هلالی، مداح گفت: من هم دیدم که باتوم به زن مردم می‌زدند. آن اقدام هم اشتباه بود و من اگر بودم دفاع می‌کردم. برخی خطاهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000