جزییات دستگیری چند «دیپلمات جاسوس» توسط سازمان اطلاعات سپاه+ عکس و ویدئو

اعتمادآنلاین|

​سازمان اطلاعات سپاه اعلام کرد که چند دیپلمات‌ را که «به‌جای رایزنی، جاسوسی می‌کردند»، شناسایی و دستگیر کرده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام این سازمان، این دیپلمات‌ها در حال جاسوسی و نمونه‌برداری از خاک کشورمان در یک منطقه ممنوعه – که رزمایش نیروی هوا فضای سپاه در آن انجام شده – شناسایی و دستگیر شدند.

منطقه‌ای که این دیپلمات‌های جاسوس در هنگام نمونه‌برداری از خاک آن دستگیر شدند در کویر مرکزی ایران قرار دارد.

در همین حال خبرگزاری تسنیم از شکار امنیتی معاون سفیر انگلیس در حال انجام تحرکات اطلاعاتی نزدیک رزمایش‌های موشکی ایران خبر داد و نوشت: فیلم‌های منتشر شده توسط اطلاعات سپاه نشان می‌دهد که معاون سفیر انگلیس در حال انجام تحرکات اطلاعاتی از محل رزمایش‌های موشکی کشور، به تور افتاده است.

دستگیری دیپلمات‌های جاسوس

دستگیری دیپلمات‌های جاسوس

این فیلم‌ها همچنین نشان می‌دهد که چطور برخی افراد تحت پوشش توریست یا محقق به محل‌های نظامی کشور نزدیک می‌شوند و سعی در اقدامات اطلاعاتی دارند.

جزئیات بیشتر شناسایی این جاسوسان در فیلم زیر آمده است:

پست بعدی

یک وعده دیگر رئیسی هوا شد/ دارو ظرف چند روز آینده گران می‌شود+ عکس

پ جولای 7 , 2022
اعتمادآنلاین| محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا، در توییتی از عملی نشدن یکی دیگر از وعده‌های رئیس‌جمهور خبر داد. بیشتر بخوانیم: آقای رئیسی! وعده انتخاباتی خود درباره گشت ارشاد را فراموش کردی؟ چرا وعده رئیسی درباره اقتصاد محقق نشد؟ این کاری که رییسی کرد،‌ احمدی‌نژاد هم نکرد! محمد مهاجری در توییتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000