روزهای پراسترس در هتل کوبورگ؛ از ورود هیات کارشناسی اتحادیه اروپا به کوبورگ تا سایه مسائل سیاسی بر موضوعات پادمانی

اعتمادآنلاین|

هیات کارشناسی اتحادیه اروپا برای دیدار با مورا دقایقی پیش وارد هتل کوبورگ شدند. همچنین میخائیل اولیانوف هم برای دیدار با انریکه مورا وارد کوبورگ شد.

به گزارش ایرنا، هیات مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه به ریاست علی باقری جهت ادامه مذاکرات رفع تحریم وارد وین پایتخت اتریش شده است.

یک دیپلمات ایرانی گفت: پایداری توافق در توازن آن است؛ اطمینان در مقابل اطمینان. مسائل ادعایی پادمانی با فشار سیاسی ایجاد شدند و با فشار سیاسی ادامه پیدا کرده‌اند و ماهیت سیاسی دارند و نباید دستاویزی برای سواستفاده علیه ایران در آینده باشند.

وی در خصوص فضای گفتگوها در وین گفت: اکنون ساعات در وین تعیین کننده است و هرچه زودتر باید اطمینان طرف ایرانی باید جلب شود.

پست بعدی

هیچ دانشجویی مجاز به تحصیل در دو رشته نیست

ی آگوست 7 , 2022
اعتمادآنلاین| هیچ دانشجویی مجاز نیست همزمان در دو رشته و یا دو محل موسسات دولتی یا غیردولتی تحصیل کند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در صورت تخلف طبق آئین نامه انضباطی دانشجویان با وی رفتار خواهد شد. دانشجویان استعداد درخشان شامل این ممنوعیت نمی شوند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000