بهترین جانشین ممکن برای مرحوم دعایی

اعتمادآنلاین|

الیاس حضرتی در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: سیدعباس صالحی که اینک با حکم رهبر معظم انقلاب به جانشینی سید محمود دعایی منصوب شده است، دارای سابقه‌ای بس طولانی در امور فرهنگی است و منش و روش او نشان می‌دهد که رهبری با درایت ذاتی خود بهترین فرد ممکن را به جانشینی دعایی که بیش از چهل سال بر کرسی مدیریت کهنسال‌ترین روزنامه کشور نشسته بود برگزیده است. با انتصاب وی روش و منش روزنامه اطلاعات در روزهای پیش رو قابل پیش‌بینی است، چرا که آقای صالحی در کنار عمق تحصیلات رسمی خود که دکترای فلسفه است، تحصیلات حوزوی نیز دارد. او دروس سطح را با آقایان صالحی، مدرسی و محمدتقی فلسفی گذرانده و از کلاس استادانی همچون وحیدخراسانی و میرزا جواد تبریزی بهره برده است. در کارنامه آقای صالحی به اندازه‌ای کسب علم و دانش خودنمایی می‌کند که می‌توان گفت گرچه باید با دریغ و درد از غیبت دعایی در اطلاعات سخن گفت، ولی انتخاب فردی جوان‌تر با خصوصیات اخلاقی مثبت شبیه مرحوم دعایی باعث خوشحالی یاران او خواهد شد. امیدوارم در دوران مدیریت دکتر سیدعباس صالحی روزنامه اطلاعات بتواند همچنان محکم و باصلابت گام بردارد و همخوان با تغییرات تکنولوژیک در علم رسانه و در همه حوزه‌ها پیشروی کند.

گفتنی است باتوجه به خصوصیات اخلاقی و کاری سید محمود دعایی اطمینان دارم که رییس جدید از بامداد فردا می‌تواند تشکیلاتی شسته و رفته را تحویل بگیرد چرا که آقای دعایی یار دیرین امام(ره) و مردی که مورد عنایت رهبری بوده است الگویی از نظم و اعتماد و اطمینان بود. از طرف خود و همکارانم با تاکید مجدد بر تألمی که در از دست دادن سید محموددعایی بر ما دست داد حضور جناب صالحی را در موسسه اطلاعات به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم در کنار این مدیرمسوول جدید که تجربه همکاری با مدیران مطبوعات کشور را دارد بتوانیم شرایطی فراهم آوریم که مطبوعات کشور بر وظیفه ذاتی خود که خدمت به مردم و کشور است بیش از پیش عمل کنند.

پست بعدی

یک ساختمان دیگر فرو ریخت؛ این بار ۴ کشته و ۴ زخمی

پ ژوئن 9 , 2022
اعتمادآنلاین| فرماندار پاوه از تخریب یک ساختمان سه طبقه در شهر نوسود به علت نشت گاز خانگی خبر داد و گفت: در کمتر از یک ساعت ۶ نفر را زیر آور بیرون آوردیم که متأسفانه ۲ نفر از آنها فوت کرده و مابقی به بیمارستان منتقل شدند. به گزارش فارس، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000