مسکو محوطه اطراف سفارت انگلیس را «میدان جمهوری خلق لوهانسک» نام نهاد

اعتمادآنلاین|

منابعی از سرویس مطبوعاتی دفتر شهردار مسکو به خبرگزاری تاس گفتند که با دستور شهردار، محوطه‌ای که در محدوده خارج از سفارت انگلیس قرار دارد، به عنوان "میدان جمهوری خلق لوهانسک" نامگذاری شده است.

به گزارش ایسنا، این منابع آگاه اعلام کردند: «سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو چنین دستوری را امضا کرد؛ به موجب این حکم، یک محوطه بی‌نام در ناحیه "آربات" – نزدیک سفارت انگلیس به عنوان "میدان جمهوری خلق لوهانسک" نامگذاری شده است.»

سرویس مطبوعاتی شهرداری مسکو افزود، این ابتکار که توسط قانونگذاران مسکو مطرح شده به رسم یادگار و دستاورد مردم منطقه لوهانسک انجام شده است. علاوه بر این، دولت این شهر پیشنهادهایی از مردم روس دریافت کرده و رای‌گیری آنلاینی برگزار شد که در آن ۱۰۹ هزار و ۶۰۳ شخص شرکت کردند.

پیشتر در اقدامی مشابه، مقامات مسکو اعلام کردند که با اعمال تغییر در نام محوطه‌ای که سفارت آمریکا در آن واقع شده، این سفارت اکنون در خیابان «میدان اول جمهوری خلق دونتسک» قرار دارد. شورای شهر مسکو در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک منطقه بی‌نام در مقابل در اصلی سفارت آمریکا را نام‌گذاری کرده است و افزود: سفارت آمریکا در مسکو یک آدرس رسمی جدید دارد.

پست بعدی

امتیازهای ویژه برای کارگردان شدن چیست؟

چ جولای 6 , 2022
مهر نوشت: با اعلام دستورالعمل تایید صلاحیت کارگردانان فیلم‌اولی از سوی بنیاد سینمایی فارابی، می‌توان شاهد تغییر روند ورود نیروهای تازه نفس به سینمای ایران بود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000