لحظه ترسناک سقوط بالگرد نظامی آمریکا روی عرشه ناو هواپیمابر+ویدئو

اعتمادآنلاین|

سقوط یک فروند بالگرد نظامی آمریکا در این کشور حادثه ساز شد.

به گزارش مهر، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس اعلام این خبرگزاری، حاده زمانی رخ داد که بالگرد نظامی مذکور قصد داشت روی عرشه ناو هواپیمابر فرود بیاید.

در این حادثه ۳ تفنگدار آمریکایی کشته شدند.

بر اساس اعلام این رسانه، بالگرد MV-۲۲ Osprey که ویژگی های یک بالگرد و یک هواپیما را با یکدیگر دارد، در سال ۲۰۱۷ میلادی روی عرشه ناو USS Green Bay در اقیانوس آرام سقوط کرد.

بر اثر این حادثه، ۳ تفنگدار نیروی دریایی آمریکا در این حادثه کشته شده و چندین نفر نیز زخمی شدند.

نیروی دریایی آمریکا ادعا کرد که این حادثه بر اثر وزش شدید باد روی داده بود!

این ویدئو نشان می دهد که چگونه این بالگرد حین انجام یک عملیات فرود، ناگهان روی عرشه کشتی سقوط می کند و موتور سمت چپ آن کج شده و به عرشه ای که افراد بر ایستاده بودند برخورد می کند.

تصاویر منتشر شده نشان می دهد که پرسنل روی عرشه که متوجه شدند وضعیت چقدر خطرناک است، شروع به فرار از اطراف بالگرد کرده و پس از آن فیلم قطع می شود.

پست بعدی

ارائه خدمات بانکی به اتباع خارجی مشروط شد

د جولای 4 , 2022
اعتمادآنلاین| در روزهای اخیر استفاده از خدمات بانکی چون اینترنت و همراه بانک برای اتباع خارجی ممنوع و غیرفعال شد که دلیل آن نیز مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم اعلام شد. به گزارش ایسنا، همچنین، در این زمینه برخی محدویت‌های دیگر در ارائه خدمات بانکی به اشخاص حقیقی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000