قطر برای برگزاری جام جهانی چقدر هزینه کرده است؟

اعتمادآنلاین|

قطر برای میزبانی جام جهانی هزینه سرسام آوری کرده، به طوری که طبق گزارش الجزیره این کشور ۲۲۰ میلیارد دلار خرج ساخت ورزشگاه‌ها و زیر ساخت‌ها کرده است، این درحالی است که ۷ میزبان اخیر جام جهانی تنها ۴۴ میلیارد دلار برای میزبانی این رقابت بزرگ هزینه کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، به این ترتیب کشور قطر به تنهایی ۴ برابر ۷ میزبان اخیر جام جهانی هزینه کرده است و این نشان می‌دهد که به خوبی خود را آماده میزبانی از بزرگ ترین رقابت فوتبالی در جهان کرده است.

در ادامه گزارش الجزیره آمده است: آمریکا برای میزبانی جام جهانی ۱۹۹۴ نیم میلیارد دلار هزینه کرد، این درحالی است که فرانسه برای میزبانی جام جهانی ۲.۳ میلیارد، ژاپن ۷ میلیارد، آلمان ۴.۳ میلیارد، آفریقای جنوبی ۳.۶ میلیارد، برزیل ۱۵ میلیارد و روسیه هم در جام جهانی اخیر ۱۱.۶ میلیارد هزینه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

سهام دولت در 2 شرکت بورسی واگذار می‌شود

چ سپتامبر 28 , 2022
اعتمادآنلاین| بلوک 12 درصدی سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی توسط سازمان خصوصی سازی به صورت یکجا و نقد یا شرایطی در بازار دوم معاملات بورس به فروش می رسد. به گزارش تسنیم، به این ترتیب، مقرر شده 58 میلیارد و 740 میلیون سهم "فارس" […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000