راز قتل هولناک زن و شوهر مسن فاش شد

اعتمادآنلاین|

مردی که زن و شوهر مسنی را به قتل رسانده و اجسادشان را دفن کرده بود 4 ماه بعد از ارتکاب جنایت دستگیر شد و به جرمش اعتراف کرد.

به گزارش اعتماد آنلاین، کارآگاهان پلیس آگاهی کرج اواخر سال گذشته از ناپدیدشدن زوجی سالخورده در منطقه رجایی‌شهر کرج مطلع شدند و تحقیقاتی در این خصوص آغاز کردند.

نتایج تفحص‌های ابتدایی پلیس نشانگر آن بود که این زن و شوهر مسن چند روز قبل از مفقود شدن منزل‌شان را فروخته و به جای آن باغی را هشتگرد خریده و یک آپارتمان نیز در منطقه کیانمهر اجاره کرده بودند.

محاسبات اولیه نشان می‌داد این زن و شوهر هنوز مبلغی از پول فروش خانه خود را در اختیار داشتند و هیچ بعید نبود گم شدن آنها به همین پول مربوط باشد.

با وجود تلاش‌های گسترده پلیس ردی از این زن و شوهر به دست نیامد و راز مفقودن‌شان فاش نشد تا این‌که کارآگاهان به مردی مشکوک شدند که با این خانواده در ارتباط بود. این فرد بعد از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل شد اما گفت از سرنوشت زوج سالخورده خبر ندارد و مدت طولانی است که آنها را ندیده است.

اظهارات این مرد برای پلیس قانع‌کننده نبود به همین دلیل کارآگاهان به بازجویی از او ادامه دادند تا این‌که متهم اعتراف کرد زن و شوهر را به قتل رسانده است. او گفت: من برای به‌دست آوردن پولی که در اختیار این زوج بود نقشه کشیدم و با همدستی یکی از اقوامم هر دو نفرشان را کشتم. بعد هم جسد را در باغ هشتگرد دفن کردم. از آنجایی که سرنخی از خودم به جا نگذاشته بودم فکر نمی‌کردم هیچ وقت دستگیر شوم.

کارآگاهان در گام بعدی تحقیقات به باغ موردنظر رفتند و جنازه‌ها را پیدا کردند.

متهم در حال حاضر بازداشت است و تحقیقات از او برای افشای جزییات بیشتر از این جنایت ادامه دارد.

پست بعدی

زندانی امنیتی پاوه با قرص برنج خودکشی کرده/ تزریق آمپول هوا به وی کذب است/ این فرد با آزادی مشروط در سلامت کامل آزاد شده بود

د جولای 4 , 2022
اعتمادآنلاین| شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه امروز (۱۳ تیر) در جمع خبرنگاران، با اشاره به «فضاسازی اخیر رسانه های معاند در خصوص فوت یک زندانی امنیتی در کرمانشاه»، اظهار کرد: اخیرا رسانه‌های معاند با هدف هجمه سیاسی و تبلیغات رسانه‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، ادعای کذبی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000