به‌اندازه دو سال برای حمایت از اوکراین بودجه کنار گذاشتیم

اعتمادآنلاین|

علی‌رغم هشدارهای مکرر روسیه به متحدان رژیم کی‌یف درباره کمک تسلیحاتی به اوکراین، واشنگتن اما از بودجه دو ساله برای این کشور خبر داد.

به گزارش فارس، ویلیام لاپلانت، معاون وزیر دفاع آمریکا در امور آموزش و تأمین گفت به اندازه دو سال برای کمک نظامی به اوکراین بودجه اختصاص داده‌اند.

به نوشته وبگاه «ریانووستی»، لاپلانت طی نشست خبری اظهار داشت: «بودجه اختصاص داده شده برای حمایت از اوکراین که برای دو سال طراحی شده، با شروع سال مالی جدید حذف نمی‌شود».

به گفته پنتاگون، دولت آمریکا از سال ۲۰۱۴ به این سو بیش از ۱۵.۵ میلیارد دلار کمک نظامی به اوکراین ارائه کرده است. آخرین بسته کمک نظامی که اواخر ماه اوت تصویب شد، شامل شش سامانه موشکی ضد هوایی، رادار،پهپاد و سایر تجهیزات بود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

نفت برنت ۹۲ دلار و ۸۴ سنت شد

ش سپتامبر 10 , 2022
اعتمادآنلاین| قیمت نفت 4 درصد در روز جمعه افزایش یافت که نتیجه نگرانی در مورد کاهش عرضه بود. اما افزایش شدید نرخ بهره بانک‌های مرکزی و محدودیت‌های کرونایی در چین دورنمای تقاضا را تیره و تار کرده و باعث دومین کاهش هفتگی قیمت نفت شده‌است. به گزارش تسنیم، ولادیمیر پوتین، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000