نجات ۵ مصدوم حادثه تخریب ساختمان متروکه در سنندج

اعتمادآنلاین|

مهدی خوش قدم معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: بر اثر تخریب یک ساختمان قدیمی متروکه در محله سرتپوله سنندج ۵ نفر از شهروند که دچار حادثه شده بودند، توسط نجاتگران هلال احمر رهاسازی شدند.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کردستان، وی گفت: پس از اعلام حادثه با مرکز هماهنگی عملیات هلال احمر ۳ تیم ارزیاب، واکنش سریع و سگ‌های زنده‌یاب به محل اعزام شده و در یک عملیات جست‌وجو و نجات ۵ نفر از افراد گیر افتاده بودند نجات یافتند.

مهدی خوش قدم با تاکید بر اینکه این حادثه هیچ گونه تلفات جانی و مصدومیتی نداشته است افزود: خوشبختانه حال عمومی افراد حادثه دیده خوب بوده و با مشکل خاصی روبرو نبودند با اینحال نجاتگران هلال احمر به ارائه‌ی کمک‌های اولیه به آن افراد پرداختند.

پست بعدی

آغاز ساخت منازل زلزله‌زده هرمزگان از 10 روز آینده

ی جولای 3 , 2022
اعتمادآنلاین| مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای با اعلام این خبر اظهار داشت: آواربرداری منازل تخریب شده از زلزله بندرلنگه از دیروز آغاز شده است. ​به گزارش فارس، افزود: تاکنون ۲۵۰ کولر در چادر‌های زلزله زدگان نصب شده است و برای رفع مشکل اسکان مردم تلاش داریم در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000