واردات کودهای شیمیایی برزیل رکورد زد

اعتمادآنلاین|

داده‌ها نشان می‌دهد، برزیل که حدود ۸۵ درصد از کود مورد نیاز خود را وارد می‌کند، باید به اندازه کافی از این نهاده‌ها برای شروع کاشت محصولات تابستانی مانند سویا و ذرت از ماه سپتامبر برخوردار باشد. پس از تحریم‌ها علیه تولیدکنندگان بزرگ بلاروس و روسیه، این گمانه‌زنی وجود داشت که کشاورزان برزیلی ممکن است با کمبود مواد مغذی برای تغذیه محصولات کلیدی مواجه شوند که منجر به کاهش سطح غلات می‌شود.

به گزارش ایسنا، مارکوس مونتس، وزیر کشاورزی برزیل در یک رویداد اخیر گفت که اقدام ژایر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل در مورد عرضه کود تعیین‌کننده بود و افزود: ما پیش‌بینی نمی‌کنیم که در این برداشت اختلال ایجاد کند زیرا بسیار نگران آن بودیم.

بر اساس نتایج بدست آمده و گزارش رویترز، این بیشترین حجم واردات در ماه ژوئن در پنج سال گذشته است و همچنین دومین ماه متوالی در سال جاری است که واردات به بالای ۴ میلیون تن رسیده است.

پست بعدی

در صورت اخراج روسیه از شورای امنیت، کل سازمان ملل باید منحل شود

ش جولای 2 , 2022
اعتمادآنلاین| «دیمیتری پولیانسکی» معاون نماینده روسیه در سازمان ملل متحد نسبت به درخواست اوکراین برای حذف این کشور از شورای امنیت واکنش نشان داد. ‌به گزارش مهر، به نقل از تاس، وی گفت: حذف روسیه از شورای امنیت تنها در صورتی امکان پذیر است که سازمان ملل به طور کلی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000