در صورت اخراج روسیه از شورای امنیت، کل سازمان ملل باید منحل شود

اعتمادآنلاین|

«دیمیتری پولیانسکی» معاون نماینده روسیه در سازمان ملل متحد نسبت به درخواست اوکراین برای حذف این کشور از شورای امنیت واکنش نشان داد.

‌به گزارش مهر، به نقل از تاس، وی گفت: حذف روسیه از شورای امنیت تنها در صورتی امکان پذیر است که سازمان ملل به طور کلی منحل شود.

معاون نماینده روسیه در سازمان ملل تاکید کرد: طبیعتاً همه مردم عادی نیز متوجه می‌شوند که این سناریو تنها زمانی امکان‌پذیر است که سازمان ملل منحل شود و دوباره ایجاد شود.

این مقام روس گفت: وظیفه اوکراین این بوده است که اعضای شورای امنیت سازمان ملل، را که به شکل فزاینده ای از مسئله اوکراین خسته شده اند، در این باره تحریک کند.

پولیانسکی با بی اساس خواندن اظهارات رئیس جمهور اوکراین تاکید کرد: هم زلنسکی و هم نماینده اوکراین در سازمان ملل هر از گاهی مدعی می‌شوند که ما حقی بر این کرسی [شورای امنیت سازمان ملل] نداریم و پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به‌طور غیرقانونی آن را حفظ کرده‌ایم.

پست بعدی

پیام ولیعهد کویت به رئیس جمهور لبنان در مورد روابط دو جانبه

ش جولای 2 , 2022
اعتمادآنلاین| مشعل الاحمد ولیعهد کویت در پیامی به میشل عون رئیس جمهور لبنان بر تحکیم روابط برادرانه میان دو کشور تاکید کرد. به گزارش مهر، به نقل از پایگاه خبری الخلیج آن لاین، وزارت خارجه کویت در بیانیه‌ای که امروز شنبه منتشر شد، از پیام ولیعهد این کشور که از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000