آزار و اذیت شیطانی دختر دانشجو توسط 5 آدم‌ربا

اعتمادآنلاین|

5 مرد که دختری دانشجو را ربوده و مرد آزار قرار داده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمد جلیلیان، فرمانده انتظامی مرند در این‌باره توضیح داد: یک مورد آدم‌ربایی در یکی از پارک‌های شهر مرند به پلیس گزارش شد که طی آن 5 نفر در یکی از تفرجگاه‌ها یک دختر دانشجو را که با نامزدش درحال صحبت بود، ربودند و نسبت به آزار و اذیتش اقدام ‌کردند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری آدم‌ربایان در دستور کار پلیس قرار گرفت و با استفاده از شگردهای پلیسی تعداد 5 نفر از آدم ربایان که اهل یکی از روستاهای شهرستان و دارای سابقه شرارت بودند در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر و در این راستا پرونده تشکیل برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: در بازجویی های صورت گرفته، متهمان به عمل مجرمانه خود اعتراف و برابر دستور دادستان شهرستان مرند آدم ربایان در سطح شهر گردانده شدند تا درس عبرتی باشد برای مخلان نظم و امنیت عمومی که این اقدام دستگاه قضائی، اقتدار و سرعت عمل پلیس شهرستان در دستگیری و گرداندن آنها در سطح شهر مورد استقبال شهروندان قرارگرفته و رضایت مردمی را در پی داشت.

فرمانده انتظامی مرند با تاکید بر اینکه پلیس و قوه قضائیه مقتدرانه با هرگونه ناامنی و اقدامی که فضای جامعه را ملتهب می کند برخورد خواهند کرد، گفت: امنیت خط قرمز پلیس بوده و شهرستان مرند محل امنی برای مجرمان نیست و رفتار مجرمانه و هنجارشکنانه آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

پست بعدی

«دورهمی» و «خندوانه» تابستان هم پخش می‌شود

س ژوئن 21 , 2022
اعتمادآنلاین| برنامه‌های جدید جواهر سرخ، طنزستان و ادامه پخش دورهمی، خندوانه، شوتبال، تهمتن، کارستون، شکرستان، سریال سه دونگ سه دونگ، نسیم آوا و همچنین مجموعه دست به نقد از جمله برنامه های شبکه نسیم هستند که میهمان مخاطبان در فصل تابستان خواهند بود. به گزارش ایرنا از شبکه نسیم؛ این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000